R.I.P. Paul Walker

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s R.I.P. Paul Walker

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • 😥 R.I.P.

        Ja hallo met de dunne banden van de Carrera GT kan je niet over die reflector rijden 🙄 :puke:

          Wat een flauwe kul hierover in de media verschijnt, is gewoonweg onvoorstelbaar:

          Het was de schuld van de wegmarkeringen

            Zeer spijtig voorval 🙁
            Had de vrijdag nog de dvd van de 5de F&F opgelegd, en dan op zondag lezen dat ie verongelukt is :wtf:

            RIP

              Kan het niet beter zeggen!

              Maar…i’m not buying it…
              Ik vind het zeer moeilijk te vatten dat zo een bekwaam bestuurder crashed
              er is sprake van een vloeistoflek,de meeste weten hier hoe een carerra GT is opgebouwd…dat is geen koekendoosje eh…plaats van impact is niet om te zeggen dat de wagen tegen hoge snelheid er in is gegaan ook niet…er klopt ergens iets niet..
              just my 2 cents

                Zeer spijtig dat dit zo in de media wordt opgef*kt
                Zeer erg voor de nabestaanden
                Respect voor petrolheads pur sang
                RIP
                Paul en Roger

                    Jammer, 2 toffe gasten die ons verlaten.

                      dit wil niemand tegenkomen, spijtig voorval; zonde 😕

                        Zag zonet op telenet tv, film a la carte, al een speciale rubriek met de films van Paul Walker. De 1 zijn dood, de ander zijn brood 😐

                          blijkbaar was er een technisch defect, ik heb begrepen dat de olie van de stuurbekrachtiging weggelekt was, dit in combinatie met een stevige snelheid is een recept voor een ramp

                          Bij mijnen eersten VW T is er zo ooit een vijs losgekomen van de hogedrukleiding van het stuurhuis, op één seconde alle olie weg en sturen was der niet meer bij , Dit alles juist op de moment dat mijn madam der even mee weg was, aan de eerste bocht ging het mis, Gelukkig dat er schuinsrechtdoor plaats was en dat ze niet snel reed anders was ze vol de muur op gereden, ik vermoed dat hier iets gelijkaardigs gebeurd is 🙁

                          Kan bij elk merk voorvallen, jammer genoeg was het een Porsche en wat voor één :hail:

                            Toch hier ook deze man, Roger Rodas niet vergeten.(bestuurder)
                            [URL=http://s453.photobucket.com/user/nikolasenlynn/media/Mobile%20Uploads/image_zpsd0d555ba.jpg.html][IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/Mobile%20Uploads/image_zpsd0d555ba.jpg[/IMG][/URL]

                            XXX

                              Spijtig, groot gemis RIP

                                zo’n carrera GT is dan ook een beest van een sportauto. door dit tragisch ongeval botste ik terug op onderstaand interview van Joshua Dowling met Walter Rohrl (Nov/2002)

                                The release of Porsche’s Carrera GT, which will challenge the Ferrari Enzo for the title of the world’s fastest car, has been delayed because one of its most experienced test drivers says it is too powerful for mere mortals.

                                Former world rally champion and Porsche test driver Walter Rohrl told Drive the new Porsche supercar is “the first car in my life that I drive and I feel scared”.

                                Rohrl, who has been testing the Carrera GT in prototype form for the past three years, said it is so powerful that it spins the rear wheels in each gear up to fifth in its six-ratio box.

                                Earlier this year, Rohrl said, the engineering team was about to cancel a day’s testing at the famous Nurburgring circuit because of wet weather. But, Rohrl said, when he insisted the car had to be tested in slippery conditions, he discovered the car’s daunting performance.

                                “I came back into the pits and I was white,” Rohrl said. “I immediately said to the engineers that we need one button for the wet and one button for the dry”, referring to the need for a traction control switch.

                                Originally, he said, there were no plans to fit electronic traction control to the Carrera GT but his insistence has forced Porsche to develop a system at late notice.

                                  RIP 🙁

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.