- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
10 oktober 2016 om 19:38
Heb verschillende topics teruggevonden waar het probleem bij de microswitches van de deurhendels lag, maar daar ligt niet mijn probleem… 🙄
De ramen gaan omhoog en omlaag zoals het hoort, het raam zakt zoals het hoort bij het openen van de deur een klein gedeelte (+/-10mm), zowel via de binnenhendel als buitenhendel om de deur te openen, en gaat ook terug omhoog (+/-10mm) bij het sluiten van de deur, maar het raam stopt gewoon een 5mm te vroeg, en dit geeft windgeruis bij hoge snelheden… :bounce:
Ik heb gelezen dat deze “knoppen” terug te programmeren vallen, na het afkoppelen van de batterij, en de ramen volledig te openen en de schakelaar een 10 sec. ingedrukt te houden, en dit ook zo bij het sluiten van het raam, maar de raam blijft ietsje te vroeg stoppen en sluit niet volledig.
Heb het ook geprobeerd met open dak, gesloten dak…, krijg het niet klaar dat de raam ietsje hoger gaat. :bounce:
Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar dit deed hij nadat de auto een 1,5/week had stilgestaan, (hij ontgrendelde niet direct na het drukken op de sleutel om de deuren te ontgrendelen…)
Iemand enige tip ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.