Raammechanisme stuk : waar vind ik een nieuwe ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Raammechanisme stuk : waar vind ik een nieuwe ?

• Maker
    Discussie
  • Iemand enig idee waar ik vrij snel een nieuw raam mechanisme kan vinden voor mijn 996 4S Coupé.
    Gisteren heeft die aan bestuurderskant het begeven en ruit sluit niet meer, maar motor is nog ok.

Ik heb al wat op internet gezocht, maar niet nergens iets op stok gevonden. Misschien kijk ik niet op de juiste plekken…

Alvast bedankt voor jullie hulp !

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Onze wagens zijn dan ook pareltjes 😉

[quote=”Brunetti” post=268681]Bedankt mannen, raammechanisme besteld bij Rose Passion.
        Wel geen gezonde site voor mijn portemonee, ge zou daar van alles willen kopen :lekker:
        [/quote]
        Soms vraag ik me af of sommige onderdelen van goud gemaakt zijn.

Bedankt mannen, raammechanisme besteld bij Rose Passion.
          Wel geen gezonde site voor mijn portemonee, ge zou daar van alles willen kopen :lekker:
          Vond dit nieuw een betere oplossing dan occasie, voor dat raammechanisme dan toch…

er zijn een handvol afbraakbedrijven die RHD perte totals in onderdelen aan de man brengen.
            informeer bijv eens bij ACC-porsche-parts in Zichem-Scherpenheuvel.

Bij Rose Passion heb ff gezocht maar heb het bouwjaar niet van je 996 .
              Maar voor een 996 4 S Coup bouwjaar 2000 ben je ongv 200 € kwijt

Met m’n Bmw’ke (1997) recent hetzelfde probleem, motortje ook prima nog, maar dat mechanisme moet compleet worden vervangen, doordat in eerste instantie oorzakelijk de lijm van een geleider z’n beste tijd had gehad en het geheel in de soep is gedraaid… :think:

Het mechanisme in de andere deur wordt voor de zekerheid ook maar direct nagezien!

Suc6 met de reparatie!

ps. Ik moest een kaartje trekken in de parkeergarage, er kwamen een paar knallen uit dat portier, dat ik ff dacht bij een aanslag betrokken te zijn .. :mrgreen:

Nieuw > Rose Passion, Porsche Classic Drogenbos, …
                  2dehands > FG Porsche, Van Zweeden, …

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.