raampje porsche boxster 1999

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster raampje porsche boxster 1999

• Maker
    Discussie
  • hallo, ik ben nieuw op deze forum en heb een klein boxstertje maar vind hem top.
    Onlangs kreeg ik een enorme scheur in het achterraampje en dus vollop paniek.

Indien er nog mensen zijn die dit probleem hebben gehad, heb ik de oplossing gevonden.
    Kompleet vervangen voor 365€ exl btw bij De Geet in Bilzen. Ik mocht hem ‘s morgens afzetten (rond9u), en kon hem ophalen om 16u, kompleet met de serienummers in het raampje gedrukt.

Hij is één van de beste stoffeerders die ik al heb gezien, indien u uw zetels moet laten bijkleuren of herovertrekken kost het ietwat tijd want hij zoekt dezelfde kleur, kleuren gaan na een tijdje af.

hopelijk help ik hier iemand mee

vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • thx PB

PB

Rechts onderaan je eigen posts staat de knop BEWERK
        klikken , je tekst aanpassen en terug op TOEVOEGEN klikken,. That’s is.

yep maar ik weet nog niet hoe ik ze moet verwijderen

youyou, ik heb 2 posts van jou een beetje aangepast 😉
            Niet vergeten dat dit een openbaar forum is en dat IEDEREEN meeleest, als JIJ begrijpt wat IK bedoel 😉

PB

youyou, serieus kerel, je kan het net zo goed van de daken schreeuwen… :censored:

ja ik ben tevreden.

Edit by Mushroom: iets teveel info verwijderd

Als jij er tevreden over bent, :popcorn: is het goed toch ❓

oei dan heb ik misschien toch teveel betaald, hopelijk gaat hij dan langer mee

hier bij ons in de streek heb je Autobekleding Martens-Loockx in Heusden-Zolder (voordien te Helchteren)deze doet het perfect en zit rond de 400 euro :salut:

S2

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind bijna 450 Euro (incl. BTW) toch redelijk veel geld om opnieuw een plastic ruitje in te stikken.

dat is echt wel goedkoop ben misschien te laat lid geworden, was het ook in pvc?

ja het is voor het raampje alleen, dubbel gestikt, tag ingebrand met chassisnr en nog een paar andere informatie.

Edit by Mushroom: iets teveel info verwijderd

heb ik paar jaar geleden laten doen bij Van Gorp in Antwerpen, was toen 250euro….is dan weer al een paar jaar geleden 😆

Thanks
                                365 voor het raampje alleen?

Bedankt voor de tip.
                                  Kan van pas komen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.