Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 968 › Race 968
- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 4 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Dit is het resultaat 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
[b][color=blue].1 april shakedown!
Zoals voor het aankomen bij de kring in de middag die van 31 dagen, enkel enkel aan een weinig het gelijk maken van het aantal ARKTECH rolt dat het mogelijk is. Lichte cursus in zijn slechts deed het is met de speler Iijima de omvang waar het onderwerp dat maar “bij allen het niet lekte niet u?” denkt, komt omhoog langzaam is, maar het liep zonder probleem. Daarom wanneer iets gebruikelijke shakedown zoals voor het lekt het weg komt wanneer, goed een bepaald verhaal niet u? denkt. Ook is favorableness de test eerste dag die zou kunnen worden gezegd, maar na het reizen, schijnt de werktuigkundige die aan ochtend volhardt. _ te lopen in ernstig, hoewel de feit dat nog u doen accumulatie staat, als het niet kunnen ver*zenden in elk geval any case, het niet vooruit:gaan voordien! Met met het begrip dat waar u zegt, de 2de dag besloot dat ik neer met leiding schud. De controle die (zonder het overgaan door belangrijkst rechtstreeks met de kuiltjes te maken in kuil, wanneer kuil-in het doen) reist het gaat binnen, direct voor komt een olielek. Het is wat, shakedown? het was en werd atmosfeer terwijl het denken, namelijk opnieuw cursus in. Daarnaast olie die, herhaling van maatregel lekt. Het schijnt dat de druk binnen de motor te op de een of andere manier toeneemt. Op een algemene manier die op het punt is waar de maatregel opnieuw cursus in beëindigt. Omdat de toestelverhouding niet aangenaam is, het problematische punt dusdanig dat het eindigt 6 snelheden rond centrum kunnen timidly blazen van????? het voortdurende reizen 3Lap van die die zijn. Absoluut, heeft het geen., aangevallen maar het gevoel is goed! ! Het versnelt en, recht straightly op houdt het. Verder is er een tractie en, in het nauw drijven van soepelheid van het voetgevoel is goed! Wanneer de het rennen auto kan langzaam worden verzonden, moet het voelen roepen, hoewel met het denken, wanneer misschien het, of deze auto het snel is! Met de goede indruk waarwat betreft wordt gezegd. Verder zoals voor tijd… 1 minieme 37 seconden 5. De hoogste tijd van deze dag is minieme 32 seconden ongeveer 1, maar zoals voor 911 geesten volhardend, ongeveer 35 seconden. Aan het zijn met shakedown de plaat? en 37 seconden. Dit is goed genoeg enorm ding! ! De variatie van de motor het komt in het oog 4Lap voor. Wanneer kuil-in het, steekt de olierook het overvloedig aan! Er was geen groot ding, maar het is, aan reizend eind. – 2 de officiële praktijk die van april definitief het programma van het beginspel van het kampioenschapsbegin van GT reist. Is 3Lap die passen, maar motivatiehoogtepunt met het goede indruk raken boven het veronderstellen! Was, maar motor het ophouden uit orde. Overvol is het en? ? draait helemaal niet. De werktuigkundige die wanhopig, terwijl het zoeken van probleemplaats, individu het houdt het verpletteren, maar verbetering is het geen tekens absoluut toont. Verder werd de plaats waar raken omhoog in de voertuiginspectie noodzakelijk is gevonden op diverse manieren, omdat het, bij waar al manier wreef? ? gevoel. Misschien, reeds ongeveer één week eerlijk slaapt u niet, waarschijnlijk zal zijn. . – de inspectie van het Voertuig! Er is geen enkel marketing auto en er is een voertuiginspectie zelfs in ras/kant Verder elk elk ras/kant In het geval van GT als het voor de auto van de massaproductie van de identieke fabrikant is, omdat de omzetting van de motor vrij is, zoals voor overwegend controlerend het lichaam. Voorzijde en achtergedeelte van waterdicht schot vooruit met O.K. pijpkader. De uitbreiding die van de breedte + 50mm wordt toegelaten, kan ook vorm wijzigen. Al dan niet met, goed het aanzienlijke remodelleren in enkel GT wordt toegelaten waar, het remodelleren binnen de regelgeving waaier de controle van ernstig is geregeld. De grootte van de sectie die het materiaal van de lasermeting, met behulp van wordt gecontroleerd en, streng wordt gecontroleerd ook het punt betreffende veiligheidsmateriaal[/color][/b]hiermee moet t lukken !! 😉
http://babelfish.altavista.com/tr
[size=75:8m70odr4](thanx to Guido)[/size]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.