Raceke

• Maker
    Discussie

• Number1
    Deelnemer

Deze nacht met ne moto of 6 geraced… begin vd Belliardstraat tot in de tunnel. super. kon nog redelijk volgen 😉
      1 vd motos stopte op zn voorwielen, lijkt me niet makkelijk.
      1 nadeel, in de scherpe bocht naar links om de E40 binnen te rijden brak hij toch effe goed weg.toch maar wat mee oppassen int vervolg lijkt me…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • [quote=”Number1″:3dqgvw8p]ik bedoelde ivm die kennis van jou die veel afwist van geluidsinstallaties 🙂 [/quote]

Juist ja,

Je hebt een PM

ik bedoelde ivm die kennis van jou die veel afwist van geluidsinstallaties 🙂

[quote=”Number1″:sjephkts]is het dan mogelijk om tot in Edegem te racen ook? 😉 [/quote]

Edegem is nog te doe, ik woon in mortsel, naast edegem.
            Daar zijn ze al 3 jaar aan het werken en is alles opengebroken…
            Het snelste ben je daar te voet.

Kom jij soms in edegem ?

is het dan mogelijk om tot in Edegem te racen ook? 😉

[quote=”Number1″:2x477n3j]mja, twas nacht en er reed echt wel geen kat hoor.
                op 6 motos en ne Porsche na…[/quote]

Toen ook, wij kwamen net terug van een de Stereo MC’s in den AB.. Geen kat op de baan… enkel wij en die volvo in de belliardstraat.

Die had de keuze uit 5 baanvakken !!!

1 Links van mij en 3 rechts !

Het is net dan dat er daar seieus wordt doorgereden en dat het nog gevaarlijker is.

Die bestuurder van de volvo had het geluk dat mijn zoontje niet achterin zat want dan had ik die zijn keel waarschijnlijk wel dichtgenepen, als mijn vrouw me niet voor zou zijn.

mja, twas nacht en er reed echt wel geen kat hoor.
                  op 6 motos en ne Porsche na…

Belliardtunnel is zeer leuk om in te duiken NA de laatste lichten.

Er zijn er veel die daar de lichten negeren en dat kan soms zeer slecht aflopen.

2 jaar terug een grote Volvo tegen 70 – 80 achter op mij ingereden terwijl ik voor dat laatste rode licht stond !!!
                    Mijnen break, van nog geen jaar oud, EN de volvo waren om weg te gooien !
                    Ondanks mijn actieve hoofdsteunen die hun werk gedaan hebben gaat mijn vrouw nog regelmatig naar de kinesist wegens last in de nek t.g.v. van dat ongeval.

Had nog veel erger kunnen zijn als we langs opzij waren aangereden toen we uit de zijstraat kwamen net voor we voor het licht stonden. Had mijn vrouw niet overleefd, en ik misschien ook niet.

Rode lichten hebben echt wel hun nut !

twas in 2 keer he… opt einde de rode lichten genegeerd 😕

Anoniem

Hoe zat het daar dan met de rode lichten ? Als ik me niet vergis, als je daar te snel vertrekt aan het rode licht, dan sta je er elke keer voor.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.