radardetector in 911

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen radardetector in 911

• Maker
    Discussie
  • hallo

iemand enige ervaring met een radardetector in een 911 ?
    ik heb een Target 330 van Beltronics en die biept als ik reeds voorbij
    onze vrienden ben.

enige tips ? 🙄

voor alle duidelijkheid , ik ga hem niet gebruiken hoor ! 😉 enkel om te hebben , ‘k vind dat gewoon mooi 🙄
    (ge weet nooit wie hier allemaal zit te lezen !) 👿

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
    • [quote]Awel en dat bedoel ik nu net.
      Enneuh Gert , daarover heb je zeker niet te klagen die keren dat je met ons bent weggeweest hé 😉

[/quote]
      Goed gezegd Koen ,volledig met je eens 😉 verscheidenheid maakt het juist zo tof ,als we nu allamaal met ne 993 reden was de lol er snel af zeker of niet 😆

[quote=”Boxster”:2vk95gfg]:? Ja en de mijne is ook geen 993 / 964 / 996 😕 lol: 😆

Edwin 😉 [/quote]

Awel en dat bedoel ik nu net.
        Enneuh Gert , daarover heb je zeker niet te klagen die keren dat je met ons bent weggeweest hé 😉

😕 ? lol: 😆

Edwin 😉

De mijne ook niet 😉 😆

Thanks guys,

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben fier op mijn 944’ke. En inderdaad Koen, de mijne staat ‘strak’ zoals Dakke dat zo sjiek zegt.

Maar ja, het is natuurlijk gene 993 of zo. Dat bedoelde ik maar.

See you

😈 😈

Oud of nieuw een Porsche is een Porsche

😉 Ben ik ook volledig mee eens ❗ Porsche = Porsche

Greetz Boxster………ke 😆

Anoniem

@Gert

Porsche=Porsche

just one big family 😛 D 8) and best off all….you are part off it!!!!

Nu nimeer vergeten hé

[quote=”gert 944″:25rclnor]maar ik rijd dan ook met een “oude” 944. [/quote]

En daar is onze Gert weer die het niet laten kan minderwaardig over zijn mooie 944 te spreken. 👿

Shame on You 😳

Laten we het zo zeggen,

ik zit zelf “in de stiel” en ik kan u inderdaad verzekeren dat het voor de politierechters die ik ken wel een verschil uitmaakt of je nu met een Opel (met alle respect trouwens, mijn vrouw heeft zelf een Astra) een overtreding begaat dan wel met een Porsche.
                        De Porsche-rijder is er op voorhand aan voor de moeite, zo simpel is dat…
                        Zeker als ze u pakken met een detector.

Zelf heb ik nog geen last gehad van de acties zoals hier omschreven maar ik rijd dan ook met een “oude” 944. Ik ben waarschijnlijk niet interessant genoeg voor onze vrienden-poltieagenten en dat is misschien maar goed ook 😉

Greetz

😈

THX, PB-tje terug 😉

Lou

[quote=”911-lover”:3rjgijup]Als ik in de toekomst een advocaat voor zulks geval nodig heb zalik het je heel zeker op voorhand laten weten. 😉 [/quote]

Pb’tje…. 😉

[quote=”911-lover”:301zyq3d]Zullen we Dirkie even vragen ❓

😆 😆 😆

Kwestie van het lekker gezellig te houden 😉 [/quote]

Zie ik wel zitten met den Dirk en de Koen + Mark in den bak 😆 . Maar wel niet te lang he zo nen dag of 5 is voldoende 😉

Zullen we Dirkie even vragen ❓

😆 😆 😆

Kwestie van het lekker gezellig te houden 😉

Anoniem

ik ook, ik ook….:-) )
                                  dan zijn we met drie, nog eentje erbij en we kunnen een kaartje leggen 8) .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.