Radio vervangen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Radio vervangen

• Maker
    Discussie
  • Kan mij hier iemand bevestigen dat men bij het vervangen van de originele radio door een Alpine unit, een extra module moet steken omdat de radio anders niet zou werken met de standaard versterker van de “P”?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 111)
    • Thanks Gost. In de koffer vooraan zitten de CD-wisselaar & een versterker.

0

Zou ook kabel breuk kunnen zijn.
        Best ook de kabels doormeten vanaf radio tot speaker.
        Weet niet waar er nog een versterker kan zitten.

0

Shame on me ! Heb zojuist de Alpine upgradekit gemonteerd. (groupbuy, weet je nog) Wel degelijk een verschil, doch ik had reeds een optie-hifi geluidsinstallatie in de P. (Speakers vooraan in dash, vooraan l+r in de deuren en l+r achteraan in de zijpanelen. Niettemin een verbetering.

2én probleempje echter…. rechts vooraan in het dash was de originele speaker dood. Ik hoopte natuurlijk dat de speaker defect was en dat het probleem zichzelf zou oplossen na montage van de Alpine-kit. Niet dus. Verder zoeken, mss vanaf de versterker beginnen… iemand tips ?

0

In de zijpanelen, zijn dezelfde als in het dashboard.
            Ik heb geen hoedenplank in de GT3 :happy:

0

Bedoel je met achteraan in de zijpanelen achter l & r of op de (soort van) hoedenplank ?

0

Het verschil is duidelijk hoorbaar.
                Ik moet wel nog kabels gaan bijleggen voor de 2de set voor achteraan.
                Is nu niets voorzien :bounce: gewichtsbesparing zeker :happy:
                Moet ook nog een set rooster zoeken. Die er nu achteraan inzitten die zijn dicht aan de achterkant, zal dus geen geluid doorkomen 😕

0

En ik nog 😳
                  De tijd ontbreekt mij maar zal er eens werk van maken.
                  Die van mij zit ook nog in zijn pyjama 🙂

0

Nu ik nog zeker. De P. zit nog onder de pyjama. Dus kortelings de boxkes erin, verlagingskit erop, 19 duimers eronder, hardtoop eraf, en ik voor de foto’s ernaast. voor ertussen vind ik niet direct iets.. 🙄

0

De speakers zitten er in! 🙂
                      Was gemakkelijke klus. Klank is veel beter dan voorheen (stilstaand in de garage 😉 )

0

Doet mij denken aan mijn jonge tijd en de “IASCA” wedstrijden, maar daar hadden wij met onze speaker upgrade niet moeten aan deelnemen vrees ik :mrgreen:

0

[quote=”mark986″ post=123089]mijn ex-boxster met wat muziek

waar is den tijd :music:[/quote]

Da’s geen Boxster maar een Boomster ! :up:

0

Zeg maar wat er gedaan moet worden, met of zonder overall? 😉 :mrgreen:

0

hebt ge een jaarke tijd 😆

0

Dit had ik al eens gezien ja, schitterende plaatjes.
                                Wanneer heb je tijd ? :mrgreen:

0

mijn ex-boxster met wat muziek

waar is den tijd :music:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.