Radio vervangen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Radio vervangen

• Maker
    Discussie
  • Kan mij hier iemand bevestigen dat men bij het vervangen van de originele radio door een Alpine unit, een extra module moet steken omdat de radio anders niet zou werken met de standaard versterker van de “P”?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 111)
    • Als de WES ons nu eens zou helpen, dan kunnen wij opnieuw een “groupbuy” opzetten binnenkort :popcorn:

In ieder geval zullen wij van invloed zijn bij een eventuele nieuwe “groupbuy”, dus… monteren die handel (ik ook natuurlijk) :mrgreen:

0

Tja, wat wil je ? Iedereen is bezig met Wes aan een Porsche te helpen ! 8)

0
        S2

Damn, nu pas deze groupbuy gezien, ik was gestopt met lezen omdat ik geen interesse had in een nieuwe headunit. Maar die speakers die had ik misschien ook wel graag gehad (omdat dit geen afbreuk doet aan het OEM interieur) Nu, de Boxster staat toch te koop, dus misschien een domme investering, maar het ziet er een leuk klusje uit om ze te monteren (en dat spreekt me wel aan 🙂 )

Misschien was het een idee geweest om een nieuw threadje te openen met titel “groupbuy speakers”. Ik veronderstel dat er nog wel mensen zijn die dit gemist hebben 🙂

0

Die fotoreeks verklaart veel.
            :respect2:

Eén van de dagen begin ik er wel aan.

0

Ha, het eerst slachtoffer is er 😀
              Neen die voetjes mogen er zo vanaf, geen enkel probleem.
              Mijn speakers moeten nog even wachten, andere prioriteiten momenteel.
              Patrick, jij de volgende ?

Och ja, nog even dit draadje linken :up:

0

Proficiat!
                Ik wou gisteren speaker-rooster open maken, maar heb de juiste Torx niet in huis. Dus nog even passeren bij de DHZ zaak hier tegenover.

Geen foto’s gemaakt van de inbouw?
                Die voetjes heb je niet nodig om te monteren?

0

Bij mij zitten ze erin :relaxman: :music:
                  Zaterdag eens een toerke doen er luisteren of het beter is.
                  Werk viel goed mee, uurtje ongeveer.
                  Aan de anderen die nog moeten monteren.
                  Best de 4 voetjes van de luidspreker afknippen.
                  Dan heb je meer ruimte om te monteren.

0

Geen dank en met plezier gedaan.
                    Jammer van de tijdsdruk, anders had ik zeker nog een “babbel” gedaan maar dat komt nog wel.

Ik ben er nog niet aan begonnen, iets voor als er meer tijd is en beter weer :up:

Leuke mensen ontmoet trouwens :up: :up: :up:

0

Was inderdaad top-service ! :up:
                      Iemand al tot montage overgegaan ?

0

Gisteravond kennis gemaakt met Pascal (PVB) die de set speakers meebracht tot op enkele kilometers van mijn woonplaats.
                        Dat hij een echte Porschist is, was meteen duidelijk.

(On)Gelukkig (?) was hij geen week eerder in Aalst, dan had hij kunnen genieten van onze jaarlijkse driedaagse collectieve gekte.
                        :happydance:

0

Jullie hebben een PB :up:

0

Dus volgende week :music: :applaus: PVB.

0

Iedereen netjes betaald waarvoor dank heren :up:

Alles netjes besteld vandaag en levering zou plaats vinden of aankomen tss de 5 a 7 werkdagen.

Met zo klanten werk ik graag, nu nog de leverancier… :popcorn:

0

Heren, jullie hebben een PB.

0

Is een beetje laat vrees ik, wil morgen af gaan sluiten anders zouden er wel eens zijn die luidsprekers krijgen voor een wagen die ze niet meer hebben 😀

Goede tip voor de volgende “groupbuy” zou ik zeggen, bedankt!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.