Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Radio vervangen
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door
VAN DE VYVER FILIP.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”PVB” post=118406]- PVB: 1 set
– RODONDO: 1 set
– GHOST: 2 sets
– PATRICKVB: 1 set[/quote]5 Setjes in totaal en vandaag jullie laatste kans om toe te zeggen, heren !
Niemand die nog wil genieten van dit aanbod?– PVB: 1 set
– GHOST: 2 sets
– PATRICKVB: 1 setWacht nog op het antwoord van Patrick (PB gestuurd), daarna ga ik afsluiten op woensdag 30.01 . Bij aflsuiting zal ik alle personen die zich hebben gemeld voor deze kit, een PB sturen met verdere details om het order af te handelen. Dus voor de mensen die nog interesse hebben om mede deze upgrade te bestellen, graag verder aanvullen aub!
Voor de afvallers… :what:
Allé mannekes, wie wil eens iets anders horen dan het gebrul (van de Nilfisk met origineel uitlaatsyteem)van de platte 6 ? 😉
Die engelsen weten mensen op het systeem te werken :what:
Laatste bericht : 4-7sets = 431.01 euro
Graag verder aanvullen aub:
– PVB: 1 set
–[quote=”PVB” post=118291]Net binnen gelopen nieuws uit GB !
– Kostprijs voor de complete kit (1 kit) bestaande uit de Alpine luidsprekers en de montagekit: 86,41 euro
– Transportkost…. hebben ze weer niet vermeld, dus nog maar eens mailen !OPGELET: prijs voor de aankoop van 4-7 sets.
Update:
[color=#0000bb]Pascal,
A bulk order of 5 kits including postage etc is £400.30[/color]In onze munt is dat ongeveer 336 euro voor een aantal van 4-7 sets (onder voorbehoud)
Mijn verzoek is nu aan de geinteresseerden om hier te bevestingen of ze deze kit nog willen aanschaffen zodat ik jullie een PB kan sturen met verdere informatie.
Dus heren…
– PVB – 1 set[/quote] – RODONDO – 1 set :salut:
Net binnen gelopen nieuws uit GB !
– Kostprijs voor de complete kit (1 kit) bestaande uit de Alpine luidsprekers en de montagekit: 86,41 euro
– Transportkost…. hebben ze weer niet vermeld, dus nog maar eens mailen !OPGELET: prijs voor de aankoop van 4-7 sets.
Update:
[color=#0000bb]Pascal,
A bulk order of 5 kits including postage etc is about 401 euro[/color]Rechtzetting kostprijs pond naar euro is aangepast.
Mijn verzoek is nu aan de geinteresseerden om hier te bevestingen of ze deze kit nog willen aanschaffen zodat ik jullie een PB kan sturen met verdere informatie.
Dus heren…
– PVB – 1 set
Volgens het weerbericht heeft engeland te kampen met hevige sneeuwbuien, daarom blijft de offerte ook zolang weg denk ik…
Maar goed, niet bij de pakken blijven zitten en positief naar de toekomst kijken wat ik ook heb gedaan. Een zakelijke relatie kan mij alvast een prijs aanbieden van €55/set waar deze normaal €69/set kost. Dit is de prijs voor de Alpine SPG serie 10 cm zoals te zien in de link eerder in mijn topic.
Ik zou adviseren om nog even de engelsen het voordeel van de twijfel te geven en nog een paar dagen te wachten. Niet vergeten dat in bovenvermelde prijs geen montagekit inbegrepen is.
Keep in touch !
Kreeg vandaag bevestiging dat volgende week een prijsofferte volgt met excuses voor het laattijdig antwoorden op mijn aanhoudend schrijven wegens ziekte.
Het is ze vergeven…. als de prijs goed is volgende week 🙂
Dat is nogal een gedoe daar 😀
:first: voor de aanhoder in U :applaus: :first:Tussendoortje van de leverancier…
[i][color=#0000bb]I have not yet spoken to Jon regarding the situation as he was off ill yesterday, sorry I did not keep you informed.
The guy who was previously dealing with the mail order side of the company left over Christmas and there have been various errors addressed, one of which I was unaware of being the price differences on eBay (thanks for letting me know)…prices have since been adjusted back equal.
Im hoping Jon will be in today to discuss the pricing with me.
Hope this helps
Jamie[/color][/i]
Ik hou jullie vanzelfsprekend verder op de hoogte!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.