Radio vervangen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Radio vervangen

• Maker
    Discussie
  • Kan mij hier iemand bevestigen dat men bij het vervangen van de originele radio door een Alpine unit, een extra module moet steken omdat de radio anders niet zou werken met de standaard versterker van de “P”?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
    • Hier ook: bedankt voor de moeite alvast. We zien wel wat den engelsman doet. 😉

Ben benieuwd wat het gaat worden.
        Ook als ‘t niets wordt: bedankt voor de inspanning!

Voor elk probleem is een oplosssing, zo ook voor dit verhaal 😉

😆 ruzie
            Herinnert me aan het verhaal dat we op het werk een pc konden bestellen (ik werkte toen voor een Duitse electronica reus), we moesten er echter een maand op wachten.
            De week erna stond hij in de Makro in Ster, goedkoper én meer geheugen :happy:

Vandaag quote ontvangen voor de speakers en adapterkit 986/996.

Heb de mensen onmiddelijk opnieuw aangeschreven daar de te betalen prijs als groupbuy hoger ligt dan de vermelde prijs op hun website 🙄

Website prijs: 91,87 euro
              Groupbuy: 92,16 euro

Nog een beetje geduld en hopelijk krijgen we met zijn allen een mooie beloning :drink:

[quote=”PVB” post=116334]Aanvraag is gisteren de deur uitgegaan, verwacht begin volgende week de nodige info.[/quote]

:respect2: alvast bedankt voor de moeite !

Aanvraag is gisteren de deur uitgegaan, verwacht begin volgende week de nodige info.

En ja ik zal mezelf eindelijk even voorstellen dit weekend met een paar foto’s 🙂

Ik heb deze set toevallig ook gekocht in december.
                      Ik had deze toevallig op ebay zien staan (ook van dezelfde verkoper) tegen lagere prijzen dan op jmgshop.com

Prijs was 68,7 GBP + 15 GBP verzendkosten!

Inbouwen was redelijk eenvoudig, moest alleen even 2 bevestigingspunten per luidspreker afzagen of ze pasten niet (1 min werk). Kwaliteit is top! Veel beter.

Ik heb enkele jaren geleden ook de rear speaker kit laten inbouwen en eindelijk is het geluidsbeeld nu echt goed.

Ps ze gaan binnenkort ook deurspeakers / actieve sub van alpine aanbieden hebben ze me per mail gemeld, maar die moet nog op de webshop verschijnen.

Geen dank, men kan beter iets voorstellen en het in de groep gooien waar meerdere mensen ook iets aan hebben. Een inspanning is het zeker niet, vooral een ontspanning 😉

hoe dn ook dank voor deze attentvolle inspanningen waarvan ook anderen kunnen genieten!!

Voor eind vd week gaat het verzoek mbt prijs en levering voor de speakersets richting leverancier uit.
                            Indien nog interesse voor deze speaker setjes…graag even copy paste met vermelding van jouw naam, welke set en hoeveel je er wenst.

Niemand nog interesse in deze speakers?
                              Indien geen verdere reactie leg ik vraag neer bij de leverancier na nieuwjaar.
                              Informatie mbt prijs, levertermijn enz volgt dan snel waarna we actie kunnen ondernemen.

Voila, in vorige post aangepast.

Voor mij 2 sets PVB voor en achter.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.