Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Radio vervangen
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door
VAN DE VYVER FILIP.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Wie mogen we nog op de lijst plaatsen… ?
Voorlopig vijf setjes!SPEAKERS ZONDER INBOUWKIT:
–SPEAKERS MET INBOUWKIT
– PVB
– PATRICKVB
– RODONDO
– GHOST (2 sets)[quote=”PVB” post=115191]Even overzichtelijk maken voor alle duidelijkheid.
Graag aanvullen aub.SPEAKERS ZONDER INBOUWKIT:
–SPEAKERS MET INBOUWKIT
– PVB
– PATRICKVB
– RODONDO
– GHOSTNu kijken of we een aanzienlijk aantal bij elkaar krijgen.
Prijs en distributie worden in een later stadium besproken alvorens te bestellen.[/quote]Stand van zaken even een update gegeven, voila Ghost 🙂
Wie zijn de volgenden?Voor mij ook met de inbouwkit graag.
Kan ik de originele spullen heel houden.Even overzichtelijk maken voor alle duidelijkheid.
Graag aanvullen aub.SPEAKERS:
– GHOSTSPEAKERS MET INBOUWKIT
– PVB
– PATRICKVB
– RODONDONu kijken of we een aanzienlijk aantal bij elkaar krijgen.
Prijs en distributie worden in een later stadium besproken alvorens te bestellen.Gij hebt zelfs geen dak op uwe P :happy: :happy: :happy:
[quote=”Ghost” post=115144][quote=”RODONDO” post=115098]Klopt het dat er 3 soorten hi-fi zijn voor de 996 / Boxster ? Ik heb me laten wijsmaken een keibelachelijke set met enkel dashspeakers (met kartonnen cone en prutsmagneet), dan de set met de 6 speakers (die heb ik, 2X dash, 2X deur, 2X achterpaneel) en tot slot de peperdure Bose setup.[/quote]
Dan heb ik die keibelachelijke set met enkel dashspeakers :happy:[/quote]
Troost u, ik heb het keibelachelijk moteurke ! :happy:
Hier ook een setje (dashboard) indien goede voorwaarden. :music:
Hier één set indien goede voorwaarden.
Stelt zich wel nog het probleem van verdere distributie. Ik veronderstel dat het de bedoeling is dat ze alles in één pakket opsturen, of vergis ik me?
Het kan niet de bedoeling zijn dat we uiteindelijk duurder uitkomen dan bij individuele bestelling.[quote=”PVB” post=115122]Zo Heren, ff terug on-topic als jullie het niet erg vinden.
Mail werd alvast snel beantwoord, nu ben ik benieuwd naar jullie interesse 😎
[i]”I would have to look into this further for you, could you let me know rough numbers on how many you will be expecting and I will double check with my boss regarding this.
Hope this helps
Jamie”[/i][/quote]
Ghost 2 sets
Wie volgt ❓[quote=”RODONDO” post=115098]Klopt het dat er 3 soorten hi-fi zijn voor de 996 / Boxster ? Ik heb me laten wijsmaken een keibelachelijke set met enkel dashspeakers (met kartonnen cone en prutsmagneet), dan de set met de 6 speakers (die heb ik, 2X dash, 2X deur, 2X achterpaneel) en tot slot de peperdure Bose setup.[/quote]
Dan heb ik die keibelachelijke set met enkel dashspeakers :happy:
Zo Heren, ff terug on-topic als jullie het niet erg vinden.
Mail werd alvast snel beantwoord, nu ben ik benieuwd naar jullie interesse 😎
[i]”I would have to look into this further for you, could you let me know rough numbers on how many you will be expecting and I will double check with my boss regarding this.
Hope this helps
Jamie”[/i]
[quote=”porsche914orange” post=115104]Hier ook, al ben ik gewoon te gierig om Porsche te betalen om de code terug vrij te geven :twisted:[/quote]
Die kan je googlen hoor :happy: geef type en serie nummer maar eens.
Na even zoeken kom je er wel.
Mijn Navi Becker werkt met een 10 codes :wtf:Hier ook, al ben ik gewoon te gierig om Porsche te betalen om de code terug vrij te geven 😈
Er zit een radio in de gt3 maar ik zet hem nooit aan . 😳 Bij mij is het radio Motor ,hoe hoger in toeren hoe mooier de klank . 😉
Klopt het dat er 3 soorten hi-fi zijn voor de 996 / Boxster ? Ik heb me laten wijsmaken een keibelachelijke set met enkel dashspeakers (met kartonnen cone en prutsmagneet), dan de set met de 6 speakers (die heb ik, 2X dash, 2X deur, 2X achterpaneel) en tot slot de peperdure Bose setup.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.