Radio vervangen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Radio vervangen

• Maker
    Discussie
  • Kan mij hier iemand bevestigen dat men bij het vervangen van de originele radio door een Alpine unit, een extra module moet steken omdat de radio anders niet zou werken met de standaard versterker van de “P”?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
    • Niet zoveel eer mannen.
      Hij is ook zeer luid zoals geweten sinds vroemdag.
      Als ik de stem wil verstaan van de juffrouw die mij de weg uitlegt (Becker navi) moet ik de luidsprekers overbelasten met vervorming tot gevolg 😕

0

@Luc + 1000 :first:

0

[quote=”Ghost” post=115024]
          Ik wil eigenlijk ook wel muziek in mijn GT3. :D[/quote]

Komaan Ghost, uwe GT3 maakt al de mooiste muziek :first: :first: :first:

0

[quote=”patrickvb” post=115064]Goed initiatief!
            We lezen het hier wel.
            En daarna groepsinbouw?[/quote]

Als dat maar goed komt 😆
            Mail ondertussen de deur uit !

0

Goed initiatief!
              We lezen het hier wel.
              En daarna groepsinbouw?

0

Ik zal eens een mail versturen met de vraag naar “groupsbuy” om wat meer informatie.
                Keep you up-to-date folks 🙂

0

Als het geheel goedkoper wordt dan wil er ook wel…. 😉

0

[quote=”Ghost” post=115024]Misschien eens een groep aankoop doen 😀
                    Ik wil eigenlijk ook wel muziek in mijn GT3.
                    Nu zitten er enkel vooraan 2 speakers die niet veel voorstellen.
                    Achter heb ik enkel de roosters 😥

Dus 2 sets hier :D[/quote]

Als er nog mensen zijn die deze set wensen aan te kopen… ?

0

Goedkoopste upgrade is m.a.w de Alpine speakertjes hier ergens kopen, alsook een gebruikte set dashboardspeakers. Dan het snij & plakwerk uitvoeren met de gebruikte speakers. Resultaat zal hetzelfde zijn, alleen goedkoper en geen verzendrisico.

0

Misschien eens een groep aankoop doen 😀
                        Ik wil eigenlijk ook wel muziek in mijn GT3.
                        Nu zitten er enkel vooraan 2 speakers die niet veel voorstellen.
                        Achter heb ik enkel de roosters 😥

Dus 2 sets hier 😀

0

Upgrading Audio 996 & Boxster.

Wel fijn dat ze op hun eigen website goedkoper zijn dan op eBay :mrgreen:

In eurokes

0
                          PB

Het onderdeelnummer 996.645.049.02.01C van de speakergrilletjes voor de 996 boxen vooraan, zijn hetzelfde als deze achteraan.

0

68,70 £ + 15,00 £ = 83,70 £
                              Komt dus op ongeveer 103 EUR.
                              In de advertentie is sprake van Rear Speaker Upgrade kit.
                              Zijn deze idem aan de dashboard speakers?

0
                              PB

[quote=”Mushroom” post=115005]

In Belgie kost dat ongeveer 3x zoveel, maar ‘t zijn dan wel onzichtbare! :sleep: :engeltje:[/quote]
                                én ze klinken zeker niet beter dan de originele ! :happy:

0

[quote=”PVB” post=114993]Inclusief verzendingskosten ongeveer 134 euro.
                                  Is dit de gangbare prijs volgens de kenners hier?[/quote]

In Belgie kost dat ongeveer 3x zoveel, maar ‘t zijn dan wel onzichtbare! :sleep: :engeltje:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.