raf stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! raf stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • hey ik ben raf 44 en woon in koersel samen met mijn vrouw en 3 dochters ik ben reeds 10 jaar in het bezit van een 924 turbo 1ste serie heb er nooit veel mee gedaan .ik heb gisteren een 924 turbo 1ste serie gekocht .deze heeft 14 jaar stil gestaan . heb deze gekocht omdat er voor 250000 bfr rekeningen bijzijn van motor en turbo revisie uit 1997 .en omdat ik dit altijd een mooie auto vond .het plan is nu om met deze na ik hem aan de praat heb met o platen met mooi weer te genieten .ik heb gisteren de verdeelkop van de k.jetronic vlot gemaakt de verstuivers er uit gehaald en getest 3 deden het goed 1 minder heb ze vanacht in wd 40 gelegt . en ga nu verder doen.ik heb natuurlijk olie ververst . heb met een licht in de cilinders geschenen en naar wat ik zie is het waar dat de blok na revisie maar 3000 km gelopen heeft . ik hoop er snel mee de baan op te kunnen groetjes en tot snel. raf

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • [quote=”911-lover” post=109325]Welkom geheten hier .[/quote] hie koen pk lang geleden ik ken u nog van u winkel en op opel treffens met u corsa :respekt: dat was een machine :respekt: in die tijd :first: .ik had een bruine record d coupe met een 3.0liter .de tijd vliegt he koen denk dat ik u de laatste keer in beverlo op het 1st en laatste aldaar opelreffen gezien heb of bij u in de winkel weet het niet meer .wat is er met die corsa gebeurd die heeft in de tijd in de flash gestaan da blauw is wel u kleur he mvg Raf

Welkom geheten hier .

Welkom Raf :drink:
          Jij weet wat te doen deze winter dus..
          Welbenieuwd naar het resultaat 😀
          Grtjs Paul

ge zult u nie rap vervelen maatje :wtf:

welkom raf

foto 1: motor ruimte van de 1979 de intercooler wordt verkocht en er word een grote geplaatst
                foto 2: is achterkant van de donor
                foto 3: voorkant donor
                foto 4: de 79 en die wordt het dus, de rest is ook van de 79, logo interieur niet origineel wel goeie staat.
                Ik heb gezien dat er gekke bedragen voor die Carrera GT coolers gegeven worden, dat is dus wat ik wil, en die bedragen gaan dan in het project.
                Welke auto heeft het logo interieur, en wat doet dat wat in waarde, en die achterklep van de donor is dat veel lichter dan glas.

IMG_4232.JPG

IMG_4211.JPG

IMG_4224.JPG

IMG_4226.JPG

IMG_4230.JPG

IMG_4229.JPG

IMG_4231.JPG

Wim

😳 sorry, jij hebt natuurlijk deze.

Zat met mijn gedachten aan de injectoren van de 944.

john bedankt voor de links .wim ik heb andere injectoren mijne gaan open door de druk van het inspuit systeem de door u getoonde gaan met stroom open

Wim

Hier zie je het kapje en rubbertje waar ik over sprak.
                        Kapje hoort zuiver en glad te zijn, omdat daar naald achter zit en de benzine verneveld word.
                        Door ultrasoon te reinigen, worden al de resten van vuil verwijderd, en kun je ze daarna laten testen, is de opbrengst goed en druppelen niet na, zetten ze bovengenoemde artikelen er nieuw op.

welkom 😉

ik denk dat je op deze volgende links alle info vindt.
                            k.jetronic pdf. :http://www.porsche924-944.nl/924/KJetronic.pdf
                            zeer veel info en online reperatie techniek : http://www.porsche924-944.nl/
                            😉

Kan een injector van een k.jetronic herstelt worden .en waar zit dat rubbertje waar iedereen het over heeft .en waarom verwijdert iedereen de beschermkap van de getande rien bij de 924 turbo

Welkom.
                                Veel sleutel en rijplezier.
                                Zijn deze motoren met distributieriem of ketting? Indien riem vervangen 😯

bedankt voor de verwelkoming .ik heb die 996 al zien rijden mooie bak mene maat heeft vroeger nen 996 turbo gehad .dat was genieten :applaus: eerlijk is een 911 ook mijn droom wagen maar kan het nog niet betalen 3 schoolgaande kinderen oudste 15 jongste 11 .maar kopen doe ik er een waneer weet ik niet.kan nu ook een wrak kopen maar dan wacht ik liever ben al zolang aan het wachten 964 993 of 997 . maar ik heb de 924 ook altijd mooi gevonden .ze zijn alle 2 in two tone de 79 licht grijs onder donker boven en het dak licht de 80 is donker onder en licht boven vind veel knapper maar ze hebben er ooit een glas klapdak ingezet .voor mij heeft een auto met een gat in het dak geen waarde is mijn mening.dus dat word de donor de 79 heeft deuken in het dak heb ik geluk dat mijn vader plaatslager is 😀 .zo ik ga hier stoppen en een ander topic open doen en zo julie met vragen bestoken .en ik ga fotos maken .ps zimmerman altijd welkom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.