- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
7 oktober 2012 om 11:23
hey ik ben raf 44 en woon in koersel samen met mijn vrouw en 3 dochters ik ben reeds 10 jaar in het bezit van een 924 turbo 1ste serie heb er nooit veel mee gedaan .ik heb gisteren een 924 turbo 1ste serie gekocht .deze heeft 14 jaar stil gestaan . heb deze gekocht omdat er voor 250000 bfr rekeningen bijzijn van motor en turbo revisie uit 1997 .en omdat ik dit altijd een mooie auto vond .het plan is nu om met deze na ik hem aan de praat heb met o platen met mooi weer te genieten .ik heb gisteren de verdeelkop van de k.jetronic vlot gemaakt de verstuivers er uit gehaald en getest 3 deden het goed 1 minder heb ze vanacht in wd 40 gelegt . en ga nu verder doen.ik heb natuurlijk olie ververst . heb met een licht in de cilinders geschenen en naar wat ik zie is het waar dat de blok na revisie maar 3000 km gelopen heeft . ik hoop er snel mee de baan op te kunnen groetjes en tot snel. raf
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.