Rallye du Var

• Maker
    Discussie
  • Het is hier inderdaad stil. Weekje weg geweest en blijkbaar niet veel gemist. Misschien maken deze foto’s iets los…

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • WAAAW WAAAAAAAAAAAAAW en nog eens WAAAAAAAAAAAAAAAAAW

Prachtig.
      Je zou er idd stil van worden

0

Schitterend!! 😯 😀

Zie ook het filmpjes-topic voor wat lekkers tijdens de wintermaanden, mét geluid 😉

0

Prachtig prachtig, mijn hartje gaat sneller kloppen 😯

0

Spektakel gegarandeerd, met deze wagens blijft eigenlijk de eigenlijke oorsprong van de wagen behouden. Nu zijn het allemaal mooie en snelle wagens in maatpakken !De historiek druipt er vanaf!! 😉

0

MOOIE foto’s toch, alleen spijtig dat we het geluid dat erbij hoort niet kunnen horen 😥

0

groene Porsche is van Frans kampioen Chambon: is een turbo van 1981 (closing date voor deze rally): 355pk en de sterkste van het veld.
                Wel geen gehomologeerde spoiler (zie foto hieronder)
                SEB-porsche is originele wagen (heeft ook eens in Porsche-scene gestaan). Ik denk de ex-Larousse winnaar uit San Remo.

0

Tof kleur, dat groen 😀

waren dit originele wagens of zijn dit replica’s. Niet dat het er eigenlijk toe doet maar interesseert me wel om te weten of die zeldzame gevallen zo afgebeuld worden

0

schoon schoon schoon… en toen werd ik weer stil…

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.