Rallye du Var

• Maker
    Discussie

• nine-eleven
    Deelnemer

Het is hier inderdaad stil. Weekje weg geweest en blijkbaar niet veel gemist. Misschien maken deze foto’s iets los…

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • WAAAW WAAAAAAAAAAAAAW en nog eens WAAAAAAAAAAAAAAAAAW

Prachtig.
        Je zou er idd stil van worden

Schitterend!! 😯 😀

Zie ook het filmpjes-topic voor wat lekkers tijdens de wintermaanden, mét geluid 😉

Prachtig prachtig, mijn hartje gaat sneller kloppen 😯

Spektakel gegarandeerd, met deze wagens blijft eigenlijk de eigenlijke oorsprong van de wagen behouden. Nu zijn het allemaal mooie en snelle wagens in maatpakken !De historiek druipt er vanaf!! 😉

MOOIE foto’s toch, alleen spijtig dat we het geluid dat erbij hoort niet kunnen horen 😥

groene Porsche is van Frans kampioen Chambon: is een turbo van 1981 (closing date voor deze rally): 355pk en de sterkste van het veld.
                  Wel geen gehomologeerde spoiler (zie foto hieronder)
                  SEB-porsche is originele wagen (heeft ook eens in Porsche-scene gestaan). Ik denk de ex-Larousse winnaar uit San Remo.

Tof kleur, dat groen 😀

waren dit originele wagens of zijn dit replica’s. Niet dat het er eigenlijk toe doet maar interesseert me wel om te weten of die zeldzame gevallen zo afgebeuld worden

schoon schoon schoon… en toen werd ik weer stil…

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.