Rammelen

• Maker
    Discussie

• Number1
    Deelnemer

is er hier iemand die toevallig ook hetzelfde voorheeft:
      Bij het rijden rammelt er iets bij mij (bij mijne auto he).
      Komt van achteraan, dacht eerst dat het de afdekhoes was, daar waar je ze vasthaakt, maar dat is het niet. Koffer die slecht sluit misschien?
      Tkomt alleszinds uit het koffergedeelte…

Dave

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Tmoet lukken want ik heb er net ene besteld (en al toegekregen) via ebay 😆

Anders helpt DIT ook perfect (zowel tegen het rammelen als tegen het bandenrolgeluid) ❗

kzal binnenkort als de fondsen het toelaten nekeer afkomen he Luc…samen met al de rest da ik al gevraag dheb 😉

Op nieuw afkitten en het probleem is gedaan

is dat makkelijk te verhelpen?

Dan is het je ruit zelf die niet meer voor 100% vast zit

ex lief in koffer laten zitten 😀 lol:

nee even seriues anders eens proberen om een stuk stof of oude hand doek ergens tussen steken koffer deksel sluiting of in de eventueele zijbakken om zo de mogelijke oorzaken te ellimineren

Slothaken van de achterklep??

heb het nog niet gevonden…reservewiel, krik en sleutels zijn verwijderd…maar het rammelen blijft.
                        bisar…

Laat eens iemand achteraan plaatsnemen tijdens het rijden. Zo’n geluid kan soms van totaal onverwachte plaats komen … 😕

Ge hebt toch geen kinderen die met knikkers spelen zeker?

Weet niet of het bij een 968 kan maar toen we naar de Cayman zijn gaan zien liet het zoontje van Rufie zien dat hij knikkers in de koffer kon wegsteken zonder dat je het zag 😉

Nope , bij mij rammelt er niet

[quote=”Number1″:1x1vgapt]is er hier iemand die toevallig ook hetzelfde voorheeft:
                                Bij het rijden rammelt er iets bij mij (bij mijne auto he).
                                Komt van achteraan, dacht eerst dat het de afdekhoes was, daar waar je ze vasthaakt, maar dat is het niet. Koffer die slecht sluit misschien?
                                Tkomt alleszinds uit het koffergedeelte…

Dave[/quote]

Hulpwiel ? krik ? sleutels ?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.