Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,229)
    • Als ge het maar weet :up:

123

[quote=”911cabriog50″ post=280500]wat een eikel is die kerel met zijn fiets zeg :what:
        die trucker heeft veel geduld, denk dat anderen al lang die zijn fietske hadden platgereden :driver:[/quote]

dat zijn van die gele fanatiekelingen op een trieken velo.. moede mee oplettn.
        helemaal lijp.

Wat heeft dat nou met die fiets te maken? Dat heerschap is gewoon iemand met persoonlijkheids-issues.

Ik rij zelf wel wat met de fiets en als ik met de auto rij zal ik vaak fietsers (of voetgangers) laten voorgaan ook al hebben ze geen voorrang. Als ik zelf met de fiets rij zal ik ook uit erkentelijkheid mijn hand opsteken naar een automobilist puur omdat die zo attent is om mij niet de pas af te snijden. Hoffelijkheid brengt ons al een heel eind verder.

En ja, ik heb graag dat het voorruit gaat onderweg. Dus je moet niet jaloers zijn als jij met je benzine-slurpende kist 20′ tijd verliest in Asse terwijl ik daar gezwind alles en iedereen achter mij laat :engeltje:

Spijt me maar bij mij had ie al wa lappen op z’n bakkes gehad, moest ie geen plaats gehad hebben ja, maar niet normaal sommigen denken met hun fietsken dat ze alles mogen.

wat een eikel is die kerel met zijn fiets zeg :what:
              die trucker heeft veel geduld, denk dat anderen al lang die zijn fietske hadden platgereden :driver:

+1 wing :happy:

[quote=”bccars” post=280488]Wat met de speed pedelecs die 45 km/u rijden ?[/quote]
                  Afschaffen die handel…:what:

Wat met de speed pedelecs die 45 km/u rijden ?

De green deal is een feit. Deze Europese verordening zal zonder enige goedkeuring van nationale parlementen in alle lidstaten toegepast moeten worden. En toch is het nog niet niet gedaan. De nieuwste brainfart bovenop het klimatologisch fundamentalisme is de “Stockholm Declaration”. De Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV), het Belgisch verkeersveiligheidsinstituut Vias, de Voetgangersbeweging en de Fietsersbond springen op de kar en roepen de Vlaamse regering op om de internationale aanbeveling in heel Vlaanderen in te voeren.
                      Pas dit toe op Vlaanderen met z’n lintbebouwing tussen dorpskernen die gemiddeld 5 km uit elkaar liggen en je krijgt totale stilstand.

https://pnws.be/in-elke-bebouwde-kom-30-kilometer-per-uur/

2 weken terug beboet geweest te Antwerpen, om 100 meter in de Lez te rijden,te laat gezien en omgekeerd , dus toch 150 eur boete. Of wat wel een mogelijk was , is mijn wagen te registreren (75euro) , gemeentebestuur zal dan een vignet opsturen en vervolgens moet ik dit terugsturen aangetekend met kopie van identiteitskaart ,dan hoef ik de boete niet te betalen , WANEZEVERISMEDA ?

[quote=”ZUFF-65″ post=280324]@ DST

Gent wil LEZ uitbreiden … tot en met gemeente Zele en… ? 😀 😀

[/quote]

Help mij even… wat zou mij dat kunnen schelen?

en in Limburg komt er geen LEZ ,want dan rijden er nog maximum 100 auto’s ,wettelijk toegelaten , rond 😀 😀

@ DST

Gent wil LEZ uitbreiden … tot en met gemeente Zele en Wetteren ? 😀 😀

en misschien Antwerpen LEZ tot en met grens Aarschot ? :happy: :happy:

https://www.vroom.be/nl/nieuws/de-belangrijkste-oorzaak-van-verkeersdoden-in-belgi-22879?utm_source=vroom&utm_medium=content&utm_campaign=newsletter-daily-content&utm_term=news1

Tussen Baal en Pijpelheide heeft men enkele jaren geleden de verbindingsweg heraangelegd
                                  Jojo van 30-50-70km/u met allerhande hindernissen…. om de verkeersveiligheid te vergroten zogezegd

Dat er daar nog geen doden gevallen zijn, mag een mirakel heten
                                  Dat de aanleg beslist is door een ambtenaarke in Brussel zonder rijbewijs, merk je meteen

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.