Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door 123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Het onderhoud en de herstelling van Hybride of Elektrische voertuigen is een gat in de markt.
Tu quoque, Aston Martin? (*)
Ik weet niet wat ik het meest bespottelijkste vind: een e-SUV die Mustang gedoopt wordt of een nieuwe SUV met V8 benzine in 2020. Op een moment waarop andere merken hun SUV omturnen naar een EV komt Aston Martin met een niet bepaald zuinige SUV met V8. Voor de Vantage is dat een prachtige motor want het is niet erg dat die veel verbruikt aangezien zulke wagens doorgaans niet enorm veel kilometers doen. Maar een SUV is natuurlijk bedoeld als meid van alle werk, ttz om er mee naar de kapper te gaan en de kinderen af te halen dus een dikke V8 is niet zinvol. Vraag het aan Nick Murray (en die woont dan nog in USA waar benzine goedkoop is).
Een fiets kan er ook al niet in, die moet op het dak..
Daar heb je geen SUV voor nodig
Maar ze zien dat Porsche er wel bij gevaren is dus springen ze ook op de boot. Maar bedenk wel dat ze er bijvoorbeeld in Brussel wel iets zullen op vinden om dergelijke gevaartes uit de stadskern te weren, en terecht ook.
De Cayenne is trouwens de goedkoopste Porsche op de okkaziemarkt geworden. Nogal wiedes. Met de diesels mag je straks nergens meer rijden, de benzine variant zuipt als een kozak en een hybrid op jaren zal een nachtmerrie zijn om te onderhouden.
Yep, en net daarom zeg ik duidelijk dat ik de Shelby GT500 (die van ’67) wil, en niet dat ik een “Eleanor” wil….
trouwens, de originele Eleanor was geen Mach 1, maar een Mustang Sportsroof (Fastback) van 1971. Later “gefacelift” naar een model 73 en een zwart gemaakte onderkant waardoor deze heel sterk op een Mach 1 leek…maar er geen was….
Soit, het ging erover dat Mustang ook een EV op de markt wil zetten…. :puke:
[quote=”bollocks” post=278951]
Ik heb nu wel een 3.2 87er in de garage staan, de ultieme droom blijft toch een GT500 Shelby, al dan niet in “Eleanor” outfit….
Petrolheads know what I mean![/quote]
De echte petrolheads weten dat de enige echte Eleanor, een Mustang Mach 1 is.
10 keer betere film dan die onzin met Nicolas Cage 😀
De Basis van de Grand Theft auto games enzovoorts.Tja Yellow Sub, een Mustang op batterijtjes, dat kan enkel zo een tele-geleid speelgoed autootje zijn…. ik kan je hier volledig in volgen…. :bounce:
maar moet je dan niet dezelfde reactie hebben over je geliefkoosde merk Porsche?:?
Ooit was een Porsche een 911, een 2deurs sportwagen met het blokje achterin, punt andere lijn!
Vandaag is dat ook oa een familiale, een SUV, al dan niet E-hybrid en zelfs de Taycan “sportwagen met 4 deuren”?????
Dan denk ik dat Mustang nog altijd dichter bij zijn oer instinct blijft met 1 SUV, dan Porsche met een volledige catalogus niet-911jes…Ik heb nu wel een 3.2 87er in de garage staan, de ultieme droom blijft toch een GT500 Shelby, al dan niet in “Eleanor” outfit….
Petrolheads know what I mean!
Het Ford-logo 😆
Iets anders, iets dat ikzelf ook al heb ervaren wanneer ik B terug binnen rij:
[i]A slightly battered sign emblazoned with the European flag signals that we’ve crossed the border from Germany to Belgium. We didn’t need a sign to tell us. The change in road surface is comical: granite smooth on the German side, and, on the other, littered with potentially tyre-killing potholes and covered in more patches than a 60-a-day smoker on a flight to Australia.[/I] [CAR]
……..euh…., kan de link tussen de mustang en de fiesta niet terugvinden, maar het zal wel aan mij liggen …..:wtf:
Het is lachwekkend om een EV “Turbo” te noemen, maar het wordt ronduit pathetisch wanneer je een E-SUV als “Mustang” probeert te slijten. Goed gedaan, Ford. De kans dat ik met een Fiesta ST-line wil gezien worden is zopas nogmaals geslonken.
Soit, volgens Ken Miles was de Mustang toch maar een secretaressen-wagen. :engeltje:
Da’s wel waar. Maar dan heb je ook beter spul nodig dan een FAL of G3..
De PE90 is dan weer veel te licht om op bv. 300m te schieten.
Beetje wind en die .223 zit overal op de kaart.ben in 2017 gestopt was het beu, maar begint terug te kriebelen en in 2020 vervalt mijn engelse safe & competent shooter kaart, dus moet ik zeker dan nog eens in uk gaan schieten of ik mag daar herbeginnen… en daar is het stukken lastiger dan in belgik… Maar daar kan ik tenminste op treffelijke afstanden schieten…
Ah ja maar ik zit op de nieuwe stand in de Meylweg, niet Hunting World.
Ik in Aalst doch op 25 m., nu nog van BLIKI welke Kontich heeft overgenomen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.