Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,229)
    • Hoe OVLD, Groen! en CDnV de eigenaren van zonnepanelen om de tuin leidden.
      Laat hier even de stRoom af … want NVA komt af met nepcadeaus

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210115_97646649

Amper een dag nadat het Grondwettelijk Hof het principe van de terugdraaiende elektriciteitsmeter heeft vernietigd, komt Vlaams minister van Energie Zuhal Demir (N-VA) al met een compensatie. Goed nieuws zou je denken, maar die premie zal de belastingbetaler uiteindelijk wel een half miljard euro kosten.

Hoe Theo F. de Kamer om de tuin leidde [DS 16/1/2021]

Melikan Kucam (46) werd dinsdag door de Antwerpse rechtbank veroordeeld tot acht jaar cel en een boete van bijna 700.000 euro voor mensensmokkel en corruptie. De rechtbank verklaarde meer dan een half miljoen euro aan geld en bezittingen van de familie Kucam verbeurd, waaronder 398.000 euro cash die in een kluis werd gevonden.

‘Elke aanvraag werd steeds op kwetsbaarheidscriteria onderzocht. Dat gebeurde wel degelijk op gestandaardiseerde wijze. Dat wordt allemaal gecontroleerd, net als een familielink met België’ (13 februari 2019 · Theo F in de Kamer)

Dat was pertinent gelogen. Hij liet alles in handen van zijn kabinetsmedewerkster V. en die verklaarde aan het gerecht dat de namen die Kucam doorspeelde gewoon werden aangenomen.

En minstens 2 betrouwbare personen hadden Theo F in 2018 laten weten dat Kucam blijkbaar geld vroeg (Kucam spelde V op de mouw dat hij soms vroeg om een borg aan de pastoor te betalen – sommigen vertrokken namelijk illegaal direct naar elders in EU omdat ze helemaal geen band hadden met België) . Toch viel Theo zogezegd “van zijn stoel” toen de reportage van 15 januari 2019 werd uitgezonden…

Dat is dan de partij die uit de regering stapte wegens het VN verdrag dat tot ongecontroleerde immigratie zou leiden… Wat een grap!

We are all hypocrits maar de stoerste nog het meest van al.

Hahahaha, privileges gelden als op zeker geen nazaat, anders wordt er inderdaad toch weer gerommeld tussen de regels door, dus 5e privilege wordt daarmee:

– 45+ Vrouwen in overvloed.

ps. Alleen 50+ Vrouwen in overvloed is ook prima, voor de Xtra zekerheid.

[quote=”Mart” post=283739]Zo vind ik dat mensen zonder nazaat privileges dienen te krijgen, zoals bijvoorbeeld;
            – Jaarlijkse kwijtschelding 10 snelheidsovertredingen.
            – Linkerbaan garantie.
            – Ontheffing van de verkeersbelasting.
            – Gratis Porsche Service en onderhoudsbeurt.
            – Vrouwen in overvloed.
            – Etc.[/quote]

@Mart
            Heb je het paradijs van dichtbij gezien , of is het nieuw opgedoken “variant ” in Nederland …………. ? 😉

[quote=”vandamme” post=283755][quote=”Mart” post=283739]Zo vind ik dat mensen zonder nazaat privileges dienen te krijgen, zoals bijvoorbeeld;

– Linkerbaan garantie.
              – Vrouwen in overvloed.
              – Etc.[/quote]

dat voorlaatste past niet in dat rijtje want vrouwen in overvloed is garantie op offspring of gezaag over offspring.
              En wanneer ‘t bloed wegtrekt uit t grote koppeke zorgt het kleine koppeke wel voor da offspring.. En dan ist vroeg of laat weer game over met gans uw lijst voordelen omdat de madams blackmailen tot ze hun instinctieve zin krijgen.

Ik ben 44, en nog volledig vrij van offspring.
              Dus hoedanook ben ik not part of the problem.[/quote]

Eerste paragraaf : 100% gelijk. 1 is genoeg, en ge moet zorgen dat ze ook geen kinderen wil. Ik ben daarin geslaagd.
              Tweede paragraaf : 0% gelijk. Het feit dat je nu bestaat, ben je de facto part of the problem. Ik ook trouwens, en een overgroot deel van de 8 miljard anderen ook.

Alle gekheid op een stokje, we zijn inderdaad met teveel. Maar een aantal issues zijn echter vele malen erger dan een grote wereldbevolking: de helft van de wereld veegt zijn voeten aan respect voor het milieu (China, Rusland, USA, Brazilië, Indië en gans Afrika), armoede drijft boeren in een aantal landen tot massaal platbranden van bossen en er is massale illegale houtkap (Amazonewoud en Afrika), idioten willen aardolie of gas winnen in Alaska of Antarctica,…
              stel je eens voor dat dit allemaal niet gebeurt, dan kan de aarde gemakkelijk 10 miljard mensen aan.
              Kortom, we zijn het zelf naar de kloten aan het helpen. Porsches of niet.

Het zal onzen tijd wel duren, denkt iedereen. Ik ben verre van een groene, maar ik ben niet blind voor de problemen.

123

[quote=”Mart” post=283739]Zo vind ik dat mensen zonder nazaat privileges dienen te krijgen, zoals bijvoorbeeld;

– Linkerbaan garantie.
                – Vrouwen in overvloed.
                – Etc.[/quote]

dat voorlaatste past niet in dat rijtje want vrouwen in overvloed is garantie op offspring of gezaag over offspring.
                En wanneer ‘t bloed wegtrekt uit t grote koppeke zorgt het kleine koppeke wel voor da offspring.. En dan ist vroeg of laat weer game over met gans uw lijst voordelen omdat de madams blackmailen tot ze hun instinctieve zin krijgen.

Ik ben 44, en nog volledig vrij van offspring.
                Dus hoedanook ben ik not part of the problem.

Kris Peeters (CD&V) mag zich sinds vanmiddag vicevoorzitter van de Europese Investeringsbank noemen. ‘Hierbij laat ik de politiek achter mij, maar dit is zeker geen uitloopbaan.’

Erg goed betaald
                  Een vicevoorzitter kan rekenen op hetzelfde loon als een vicevoorzitter van de Europese Commissie, een goede 22.000 euro bruto per maand. ‘Ik weet dat dat erg goed betaald is en begrijp dat het erg gevoelig ligt’, moet ook Peeters toegeven. ‘Zeker als je weet dat heel veel mensen door de crisis zwaar getroffen worden. Elk argument – bijvoorbeeld dat ceo’s van andere overheidsbanken ook zoveel verdienen – ligt moeilijk. Ik maak mij geen illusies dat daar geen kritiek op zal komen, maar dat is een debat dat je nooit kan winnen.’

Oftewel 2x de pree van een minister

Gelukkig zijn er de illuminatie met hun Chemtrails

Deze operatie is een onderdeel van het streven van de illuminati om de wereldbevolking tot controleerbare proporties terug te dringen (ca. 500 miljoen). Ze wordt geleid door de NAVO, die net als de VN een illuminati-organisatie is.

jaja… :think:

Lana heeft er een liedje over gemaakt:

als je het zo bekijkt, dan doe ik mee… :engeltje:

Zo vind ik dat mensen zonder nazaat privileges dienen te krijgen, zoals bijvoorbeeld;

– Linkerbaan garantie.
                        – Vrouwen in overvloed.
                        – Etc.

Inderdaad Deepee, dat roep ik nou mijn hele leven al, kappen nou es met dat allemaal maar kindertjes maken, als het milieu en de toekomst van de wereldbevolking je echt lief is …

Heel de klimaathisterie en alle bijhorende/afgeleide postjes en portefeuilles zijn totaal naast de kwestie.
                            Waar het grootste probleem zit is de overbevolking en diens exponentieel groeiende vraag naar nutritie en mobiliteit.
                            Al de rest zijn druppels op een hete plaat omdat de technologie niet klaar is voor de invulling van de megalomane plannen van de VN en EU.
                            Nogmaals: ik heb geen boodschap aan krantenartikels van overbetaalde onbekwame overtallige ministers.

Volgens mij heb je het artikel niet goed gelezen. Nergens staat erin dat jij of ik maar beter geen auto’s bezitten. In tegendeel, ze heeft het nog over een verschuiving van taxatie op bezit naar. tax op gebruik, dat ze dat een goed principe vindt.

En zelfs als ze zou “proberen u van gedacht te veranderen”, dan is dat in haar bevoegdheid als minister van mobiliteit niet onlogisch. Maar ze heeft het dus niet over collectioneurs maar over de massa voertuigen die elke werkdag in files staan en steden verstoppen en vervuilen.

Als ik alleen ben een een collectie van zes auto’s wil aanhouden dan is dat mijn zaak; daar heb ik geen overbetaalde onbekwame minister voor nodig om mij proberen van gedacht te veranderen.

Peeters zegt nergens dat ze autobezit gaat verbieden, de titel van het artikel is nogal misleidend.

De Zondag: Hoe ziet u de toekomst van de auto?

Peeters: De auto zal niet verdwijnen uit het straatbeeld. Ik ben er wel van overtuigd dat combimobiliteit opgang zal maken. Dat is de combinatie van bijvoorbeeld fiets en auto of trein en auto. Ten tweede denk ik dat autodelen populairder zal worden. We zien dat nu al in onze grote steden. Ik kan dat alleen maar toejuichen. Dat is goed om filevorming tegen te gaan én goed voor het milieu. Ik denk dat op termijn afgestapt zal worden van de idee dat elk gezin een eigen auto moet hebben.

Artikel De Zondag: Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters (Open VLD) over de toekomst van de auto: “Die zal niet verdwijnen uit het straatbeeld”

Ik geef haar gelijk. We zien nu al dat de jeugd weinig interesse heeft in auto’s. En de auto’s van de toekomst zullen inwisselbare elektrische apparaten zijn. Apple bijvoorbeeld heeft de bedoeling om tegen 2024 (wanneer de volgende generatie batterijen beschikbaar wordt) een autonoom rijdende auto op de markt te brengen (Hyundai zou die gaan bouwen). Nu, waarom zou je er dan zelf één willen bezitten, als je toch niet meer zelf stuurt?

En verder: mijn vader woont naast mij, mijn dochter woont in bij mij, mijn vriendin woont op 2 km. Onder ons 4 bezitten we wel 5 (personen-) auto’s. Met 2 auto’s zou het ook wel lukken. Mede door corona hebben de 5 auto’s geen 20000 km samen afgelegd in 2020.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.