Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,229)
  • 123

das toch bullshit? 1 teller, 1 aansluiting, 1 Ean nummer?

Waarom dan niet gewoon 3 tellers laten zetten? huurders betalen dan gewoon hun eigen water.

Een landbouwer krijgt 25-35000€ per windmolen op zijn land. Elk jaar. Wie denk je dat die groenestroom-certificaten op jouw factuur betaalt waarvan de boer vergoed wordt? En die 35k is wellicht maar een schijntje van de omzet die een molen genereert..

Ik verhuur in Gent 3 studio’s gelegen in één pand met één waterteller. Toch betaal ik 3x abonnement, op één en dezelfde factuur. Bij rondgang heeft Farys (de waterboer) gespot dat er 3 deurbellen zijn, dus… Wie heeft er nu ook weer geïnvesteerd in de Ghelamco arena? Juist: Farys!

[hide]de staat terugpakken waar je kan is de boodschap! is het ooit anders geweest?[/hide]

Net mijn afrekening gas en electriciteit gekregen. Verbruik niet gestegen, doch wel FLINK bijbetalen, hoewel de energieprijzen zouden gedaald moeten zijn ?!
          Even narekenen. In geval van gas is 44% van wat ik betaalde heffingen en taksen voor de overheid, dus slechts 56% mijn effectief verbruik. Voor electriciteit gaat 75% van wat ik betaalde naar de overheid, slechts 25% is voor mijn verbruik.
          Investeren in energiezuinigheid, ZOOOOOOOT !

123

tja, alles veiligstellen is lastig
            En als alles veilig is maakt het afbetalings plan ook geen zak meer uit natuurlijk

kan misschien wel vals gevoel van veiligheid creëren 😀

Het voorval is blijkbaar al van 2009 (!). Veel kans dat hij ondertussen alle bezittingen heeft veilig gesteld.

123

Ik stel me de vraag wat er gebeurd als hij dood valt.

Dan vervalt die afbetalings regeling toch gewoon?
                En als de kids zijn erfenis accepteren, erven ze toch gewoon de schuld mee?
                zonder afbetalings regeling , gewoon opeisbaar van het nalatenschap, te verekenen door de notaris.

niet?

dat Despiegeleer op kosten van de stad een boiler liet installeren in zijn villa in het Zuid-Franse Carcassonne

Er is enkel sprake van een boiler? Speciale boiler blijkbaar. Er zal wel meer aan de hand zijn. Die boiler, sorry, villa kan toch verkocht worden als daar zoveel in is geïnvesteerd?

Wij houden van foto’s:

Misschien kan hij in Achouffe rondleidingen geven, hij heeft er de looks voor.. :mrgreen:

123

gezijt een sloeber geweest, n’est pas.. , mais bien, on est d’accord…
                    en nie meer doen mr Despiegeleer, hein

Een voormalig PS-er die de stad Charleroi voor miljoenen heeft opgelicht heeft een zeer goede deal kunnen sluiten. Hij mag zijn schuld in kleine schijven afbetalen.

Claude Despiegeleer gebruikte maar liefst 2,3 miljoen euro van de stad Charleroi om zijn eigen villa in Carcasonne te verbeteren. De burgemeester van de stad Paul Magnette (ook van PS) is samen met z’n bestuur tot een besluit gekomen.

De PS-er mag zijn schuld terugbetalen in schijven van €400. Dat betekent over een periode van 476 jaar. Hij zal dus een zeer gering deel moeten afgeven tijdens zijn resterende levensjaren. Ongetwijfeld kan hij enkel tevreden zijn met deze bevoordeelde regeling.

De circusacts rond het VN migratiepact in de wetstraat deze week blijken een ideale bliksemafleider om snel ongemerkt de politieke zakken nog wat bij te vullen:

Net nu de roep om afschaffing van de uittredingsvergoeding voor ministers en parlementairen steeds luider klinkt, roepen de politici ook voor burgemeesters en schepenen een riante uittredingsvergoeding in het leven. Lokale mandatarissen die na de verkiezingen uit de boot vielen, krijgen voor het eerst een opzeg tot 12 keer hun maandloon.

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/milieu/electrabel-zet-vervuilende-straalmotoren-in-tegen-stroomtekort~aac2c3b5/

Komaan mannen, allemaal nen electrische auto kopen
                          Das goed voor het milieu :up: :think: :what: :bounce:

Omdat de markt er om vraagt, heel simpel !

Het reguliere model zal ondertussen genoeg opgebracht hebben en dus is er ruimte om dit “risico” te nemen.

Alle technologie is er => motor, bak & ophanging zijn bestaande van andere GTI & CUPRA versies, ze moeten het enkel tesamen assembleren.

En Jah… waarom ook niet ?

Cayenne & Macan is ook gewoon platte commercie maar bij Porsche worden die modellen gebruikt als melkkoe om de ontwikkeling van de high tech modellen te kunnen bekostigen.

https://www.hln.be/geld/economie/auto-almaar-grotere-melkkoe-voor-begroting~a24e1fb6/

Ondertussen weten we dat houtkachels ongeveer evenveel vervuilen
                              Ik ben benieuwd wat die per jaar opbrengen

I like

Seat Cupra Ateca: waarom?!

:puke:

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.