Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,229)
    • KLIK

Ik zal maar niet neerpennen welke fictie er zich allemaal in mijn hoofd afspeelt… :engeltje:
        Wat de warme bakker betreft, ik probeer zondag tussen 7h en 8h30 bij de bakker te zijn voor mijn koffiekoeken. Kwestie van moorddadige neigingen te vermijden.
        Enne ik sta nog liever bij de slager of bakker netjes mijn beurt af te wachten dan in een warenhuis toch weer steeds de verkeerde rij te kiezen. :bounce:

Naar de bakker zekers, in het naburige dorp … :driver: :driver: :driver:

:first: :happy: zijn er al plannen voor een nieuwe roadtrip? :popcorn:

Het is er maar een enkele hey Lucske, die het allemaal niet zo goed begrijpt … :happy: :first: :drink:

[quote=”Mushroom” post=261200]Of erger nog: 100 PDK’s en Tiptronics! :mrgreen: :first:[/quote]

Whaaa!!! Doer een s deugd om zo nog eens te lachen! :drink: :drink: :drink: :happy: :mrgreen: :first: :first: :first:

[quote=”Jorge” post=261202][quote=”Bones” post=261195]@Bladerunner

Ik ben fan :respect2: schrijf een boek en ik zal het als eerste kopen :up:

Zeer fijn geschreven en onwijs grappig. Jammer dat sommigen het letterlijk nemen.[/quote]

+1 :respekt:[/quote]

+ xxx :respect2:

Wim

Moet je mijn zinnetjes ook nog eens een x lezen en naar mijn emotions kijken. 💡

Heb niks van kritiek over uwe grote mond gegeven. 😆 😆

[quote=”Bones” post=261195]@Bladerunner

Zeer fijn geschreven en onwijs grappig. Jammer dat sommigen het letterlijk nemen.[/quote]

+1 :respekt:

Of erger nog: 100 PDK’s en Tiptronics! :mrgreen: :first:

Als jij stopt met schrijven komen we met 100 roze Opel Kadetts naar jouw straat en vertellen we de helen buurt dat wij je beste verborgen vrienden zijn… :mrgreen:

@Bladerunner

Wat mij betreft past je schrijfstijl in het rijtje van Jonas Jonasson (van o.a. “De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween” en “De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje”) en Marnix Peeters (van o.a. “Natte dozen” en het geweldige “In elke vrouw schuilt haar moeder”).

Zeer fijn geschreven en onwijs grappig. Jammer dat sommigen het letterlijk nemen. Van mij mag je hier een wekelijkse column plaatsen, dan moeten we niet telkens een jaar wachten op je verslag van de roadtrip naar Frankrijk. :salut:

Geniet van het eindejaar :drink:

Op deze manier kunnen we nog uren/dagen/maanden doorgaan.

Zalig kerstfeest, gelukkig nieuwjaar, niet fictief maar gemeend.

zucht-met-woorden.jpg

Jongens toch, nooit gehoord van zwartgallige humor, ik dacht even iets fictief, wat enkel in mijn hoofd speelt, neer te schrijven. Ranting Topic, you know… :puke:

Denken jullie nu echt dat ik door een volle winkel zou roepen, of iemand aanspreken over zijn aankopen? Neen hoor, ik blijf beleefd aanschuiven, bestel mijn brood, betaal met een alstublieft en ontvang met een dank u wel.

Vooral mijn roadtrip verhalen niet meer lezen zou ik zeggen, dat is ook zwartgallig en voor 80% fictief. Diegenen die mij persoonlijk kennen weten wel beter.

[quote=”mark986″ post=261185]kunt altijd naar nen andere bakker gaan he :popcorn:[/quote]

Daar staat datzelfde studentje niet achter den hoog he Marc :happydance:

Ahwel dat is ook iets wat ik hier mis se, ne gewone bakker. In Italie vond ik het zaalig … briochen en brood gaan halen bij nen echte bakker, met een echte lelijke bakkerin achter den toog, om praktische redenen moest die altijd zo een 40 of 50 centimeter, het kan ook meer geweest zijn, van hare toog moest afblijven. De bakker zelf, die de bloem van zijn schort afklopte, af en toe binnenkwam en dan heel vriendelijk CIAO riep en die door zijn Madame dan vermanend werd toegesproken in een Italiaans dat ik niet verstond, maar moest wel ophuppelen dan :what:

Af en toe kwam haar zuster helpen, die was wat ouder, zo rond de 70tig maar ze kon mij het gevoel geven dat wanneer ze naar mij keek ze zich terug 30 voelde… allez dat beelde ik mij toch in, zo loensende blik…als ik nu zie dat er smeltende ijskappen zijn, moet ik daar nog altijd aan denken… die hoopvolle blikken zijn daar de oorzaak van…

Hier noppes bakkerij, we moeten naar de Jumbo … ik meen het de Jumbo, alsof we hier Ollands brood moeten eten :bounce: 😯

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.