Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,229)
    • Polen, dat is zoals een 964. Ge hebt goeie en ge hebt minder goeie.. :engeltje:

Vannacht om 4:00 wakker geworden van geroep en hondengeblaf bij de overburen. Type woonwagenbewoner met getaande huidskleur. De buren, niet de hond. Bleek dat twee van die kerels hoogoplopende ruzie hadden, de rest van het gepeupel stond erbij. Op een bepaald moment stapte de ene in een auto en deed alsof hij de andere (die zich verschool tussen andere auto’s) zou overrijden. Dit alles met loeiende motor en slippende koppeling, in Fast en Furious stijl. Toen de de polies met blauw zwaailicht er na een kwartiertje aankwam, vluchtten ze weg maar de flikken hebben ze even uit hun woonwagens gehaald om hun verhaaltje te laten opdissen. Ik heb het nu wel gehad en ga binnenkort langs om mijn getuigenis te geven. De flikken zijn deze rakkers zo beu als kouwe pap. Werken natuurlijk niet, enkel wat wheels en dealen en hier en daar meepakken wat niet vast hangt. Komen zichtbaar niets te kort!

Buiten twee Polen, waren het allemaal Belgen bij ons, de keukenbouwer was den topper van allemaal :bounce:
        Die Polen vonden het nodig om op de werf te frisbeeën met een slijpschijf, de buurvrouw voelde deze rakelings passeren, de rest hoef ik waarschijnlijk niet uit te leggen …. :what: :think:

Uiteraard! Wij wegen alles en iedereen af aan onze eigen standaard! :mrgreen:

Alle gekheid: ik werk met Roemenen en dit zijn zéér goede mensen, zowel qua beroepsfierheid als qua omgang! Toch die waar ik mee werk.

Denken dat dit met alles is, niet alleen met Roemenen en 964.

Wij zijn natuurlijk van het beste toch !

Roemenen, dat is zoals een 964. Ge hebt goeie en ge hebt minder goeie.. :ass:

En je weet niet wie je over vloer krijgt. Plots zat ik met een hoop Roemenen in mijn huis. Ben geen racist maar toch….zitten in elke plaats van mijn huis, inclusief de zolder.

Gert, ik weet perfect wat je meemaakt 😕 zijn zelf ook aan een verbouwing en een nieuwbouw bezig :bounce: :bounce:
                  Je mag ze misschien niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar als wij onze klanten moesten behandelen zoals sommige in de bouw ons behandelen, we konden de deuren sluiten 👿 👿

know the feeling …

Bert, jij ziet te veel. 🙂 En dan heb je nog niet binnen kunnen kijken. 😯
                      En het is niet alleen het huis, hoor.

Gert, ik heb zo een klein vermoeden dat de stoom te maken heeft met de werken in en om je huis :popcorn: of ben ik mis :think:

Tegenwoordig wordt er nog weinig stoom afgelaten in het daarvoor bestemde topic dus voor de nieuwkomers eventjes actueel gemaakt. 😀
                          Ik heb veel stoom af te laten maar ga het houden bij forum gerelateerde zaken zoals de bijeenkomsten die steeds georganiseerd worden als ik er niet kan bij zijn! :bounce: Volgens mij circuleerd mijn agenda bij de verschillende initiatiefnemers en ben ik niet welkom! :mrgreen:
                          Ik ben sterk aan het overwegen om over te stappen naar een ander merk waar ze mij nog niet kennen! :salut:

ps: is niet gemeend

😀 😀 ik zet mij volgende keer ook kandidaat .. :popcorn: :popcorn:

Wim

Mannen, hier heb je het in tekst en uitleg over de kip met de gouden eieren.
                              Is het voor de rest hier makkelijker te begrijpen waar jullie over kakelen. 😉
                              En in die eieren zat ook al Belgisch vergif in. :happy: :happy:

https://www.facebook.com/100010990096303/videos/287190208323980/

[quote=”WD 1970″ post=255629]Sorry mannen maar ik ga jullie uit een droom halen…sossen,pilarenbijters of wat dan ook…het zijn alemaal DEZELFDE DIEVEN !!![/quote]
                                Dat is de enige, echte waarheid, tot spijt van iedereen die een politieke voorkeur heeft.

We are all hypocrites, baby!

Je moet lullen naar de mond van je electoraat. Vermits de Vlamingen 80% van het Belgische BBP realiseren zijn zij het die betalen, maar toch niet tegen de PS kunnen stemmen.

Wat de schoolplicht vanaf 3 jaar betreft heeft hij wel een punt.

Verder is het ook weeral hypocriet om een bestaansminimum van minstens de armoedegrens te bepleiten in een land waar je al lang voor die onder-limiet belastingen op je zuurverdiende eurotjes betaalt…

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.