Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,229)
      • chocolade, alcohol, … en andere overdaad. de lever en cholestorol zijn blij met het einde van het paasweekeinde

HappyEasterEverybunny.jpg

Si Marc ,sabado es la dia Porsche libre en espana… :happy: die Spaanse verkoper weet dat zaterdag alle niet werkende Spanjaarden op trot zijn en vreest voor zijn Porsche beblutst terug te krijgen :happy: dat is geen onwillige maar een realistica verkoper :happy:

Ik begrijp je meer dan 100%! Ik ben naar een paar garages gereden voor een wagen te kopen en niemand kon me helpen…. 😯 na 3garages en 200km verder eindelijk uitleg gekregen (ging over een twizy en de batterij hoe dat nu in elkaar zit met kopen of leasen?)
            Als ik zo mijn klanten verder hielp toen ik in de autosector zat?…

En ja onlangs naar een 981 cayman en Boxster s bij Porsche alicante, was de zoektocht beu, vrouw mee op zaterdag: hallo, ik weet nog niet welke vd 2 maar Boxster of cayman zal het zijn, die 2 daar op de parking, kan ik die rs zien en testrijden, koop ik vandaag een Porsche,….. No señor esta no es possible en sabado :wtf: :popcorn: :bounce: :bounce: :bounce:
            Echt waar! Ni om te lachen….

Voor alle duidelijkheid! Ik heb het niet over Porsche maar over een paar andere Duitse merken.
              Ben met de missess op zoek naar een andere wagen na haar ongeval van vrijdag….
              Van PCM heb ik vanochtend weer de gebruikelijke goede service en vriendelijkheid mogen ervaren. :up:

:bounce: er is in het verleden haar wat gezegd geweest over OPC’s en hun vriendelijkheid of het gebrek er aan maar blijkbaar is het beroep van autoverkoper iets waarvoor je niet vriendelijk hoeft te zijn, je blijft met je luie reet op je stoel zitten en tokkelt wat verder op je computer terwijl de potentiële kopers verschillende wagens keuren. En op maandagochtend willen ze al helemaal geen potentiële klanten zien. Nee want we moeten onze weekendverhalen aan de collega’s doen. Man man man. Gelukkig hebben we er toch ook gevonden die wel klantvriendelijker waren.
                Maar jongens, sorry hoor. Alle verkoopstrainingen ten spijt maar wat ik nu zaterdag en vandaag meegemaakt heb…… 😯 enne hoe dichter tegen Mechelen hoe erger.

Geef de misses ook vele dikke ondersteunende Milanese kussen van ons. Leg haar ne keer extra in de watten.

Ik heb haar gezegd dat ik begrijp dat ze liever met mijn nieuwe aanwinst naar het werk wil rijden maar ze had dan toch beter nog een week of 2 gewacht.. :happy: ze kon er :mrgreen: mee lachen.

wens de misses beterschap …

Dat zou wel heel toevallig wezen Harley, maar mooi klote! Toch geen P’ke zekers. Hoop alles ok, behalve blik, schrik en een berg boosheid. :wtf: :censored:

Hopelijk niks te ernstig… enkel blikschade of ook lichamelijk letsel?

(°-°) hopelijk gaat alles goed met haar ?

Vreugde en verdriet volgen elkaar soms snel op….
                              Vannamiddag is totmbo door een vrachtwagen aangereden door een vrachtwagen. Weer een echte paljas. (De echte scheldwoorden die spontaan opkomen bespaar ik jullie)
                              En als hij per toeval hier ook zou lid zijn…..ik hoop dat ik je nooit tegenkom op een bijeenkomst! Klojo! ruzie :what: :what: :what:

Euh is dat niet het probleem van de vrouw? :mrgreen:

:think: Wit? Rood? Achat Grau? :bounce: Dat is pas een probleem…als je niet kan kiezen…. :mrgreen: Luxeprobleem. I know.
                                  Het wordt een S dat staat vast. Flat 6. Staat ook vast. Maar die kleur en al die opties…. :bounce:

Merci Peter … ik heb “ginder” het internet al geprobeerd :salut: ik kan inloggen op het forum :drink:

Business gezien zal ik redelijk wat op en af reizen, maar ik heb nog eentje op de middelbare school, dus de familie zal maar een keer of 3 of 4 per jaar afkomen naar “de Limburgse parking. Voordeel is dat het dan altijd voor wat langer zal zijn

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.