Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,229)
      • vertel…. :popcorn:

btw, heb nen knappe 997 targa zien voorbij komen, enige minder punt in mijn ogen was de 118.000km
        http://www.selectcars.be/aanbod/stock (staat er nog niet op, net binnen, wel op zijn fb)

Aaaaaaahhhhhggggggrrrrrrrrrrr :bounce: :bounce: :bounce: grmblrrrrrr 👿 😥 🙁 :puke: ruzie prrrrrfffffttttttt.

Voilà, dat lucht op! :salut:

IMG_6261.JPG

@Harley
            and co
            Belgie verlaten… ik speelde ook met het idee en heb het gedaan. Ok, effe het porsche idee uit het hoofd vanwege andere prioriteiten maar na bijna 3jaar in spanje heb ik er geen dag spijt van. Soms lachen we ermee, range 4.4 taks 280euro per jaar…. etc
            Ok ook niet altijd rozegeur en maneschijn maar dat is het nergens, zon krijg je er altijd bij (buiten de laatste 3weken dat ik van jullie een enveloppe belgisch weer heb toegestuurd gekregen blijkbaar :censored: :happy: :bounce: )

Langs de andere kant is Belgie ook zo slecht niet, alles dichtbij, alles best goed geregeld ook al doe je het zelf niet, fijn sociaal vangnet (diegene die P rijden zijn ondernemend genoeg dus hebben dat eigenlij niet nodig maar betalen wel hiervoor….. ok slecht argument :wtf: )

Sociaal moet je rekening houden dat je een netwerk hebt dat gaat over een 20-30jaar en dat je achterlaat en terug gaat opbouwen met een taal die je niet machtig bent. De expats die in het land zitten zijn er al wel en nieuw bloed aanvaarden gaat altijd moeilijk…..

Beginnen van nul is het moto en heel low profile maar met de juiste ingesteldheid een aanrader. Is het altijd beter en ziet het gras groener, nee! Maar met kleine compromissen een eyeopener….. Sommige kennen mijn Office of today fotos en ja dat was werk…. :engeltje:

Dat zoekertje van Lier is wel onmiddellijk heel duidelijk.
              Amaai, :wtf:

@ harley G: indien er ooit een 997 targa moet komen, dan is het NU het moment om toe te happen. die prijzen hebben hun dieptepunt bereikt, gaan nu terug opwaarts en zullen de komende jaren verder stijgen.
                BIV en jaarlijkse VB worden voor het grootste deel gecompenseerd door stijgende inruilwaarde
                :popcorn:

PDK/ SPORT CHRONO PLUS/ SPORTABGAS of ook vlabkbij in LIER

[quote=”Harley G” post=245790]Grrrrrrrrppppppfffffffffftttttt :bounce: :think: ruzie :puke: :mrgreen:
                  718/981/991/987 €€€€€€ :bounce:[/quote]

[hide]I feel your pain. Ik ben dezelfde besluiteloze sukkel. Heb wel gisteren toevallig met de hulp van een verstandige vriend serieus wat kandidaten doorstreept ![/hide]

Is dat nu nog altijd niet beslist?
                    Hoe dikwijls nog: 911 mét vitessen (tenzij je medisch ongeschikt bent)
                    Never look back :driver:

Grrrrrrrrppppppfffffffffftttttt :bounce: :think: ruzie :puke: :mrgreen:
                      718/981/991/987 €€€€€€ :bounce:

[hide]Belgie verlaten +2

Leuk topic voor een volgende meeting. Want het is wel wat complexer om te doen dan om het gewoon te zeggen aan de toog.
                        [/hide]

nu ze het vrachtvervoer toch al flink taxeren via het rekeningrijden, waarom deze geen korting geven als ze rijden tss 23u en 5u bijv?
                          het is ofwel meer spreiden waardoor de beperkte capaciteit veel beter benut wordt, ofwel de capaciteit uitbreiden. voor dat laatste zijn er teveel tegenstanders en bovenal is er geen geld voor. dus …

en idd het bouwvakkerstransport en “the white van men” zorgen voor heel wat ergernis op de snelwegen.

Mijn oplossing voor het toenemend traag rijdend of fileprobleem, ALLE vrachtvervoer, ALLE lichte vrachtvervoer max 90 km/u EN inhaalverbod, dus er wordt NIET meer ingehaald door die categorie van voertuigen. En met lichte vracht bedoel ik ALLE camionetten, busjes, collivervoer, ja, zelf mijn eigen Berlingo lichte vracht, maar ook, alle zware SUV’s die ingeschreven zijn als lichte vracht, werkelijk alle vrachtvoertuigen die genieten van het voordeeltarief, geen enkele uitzondering.
                            Het linkse en eventueel middenvak enkel voor normale personenwagens. :driver:

Ja manne, zelfs ik ben weer druk tegenwoordig :happy:

Maaruh, jullie zijn allemaal welkom bij de Noorerburen hey, wel je rolluiken meenemen tuurlijk … :happydance:

België verlaten + 1
                                Nul komma nul visie en nog minder moed van een tsunami aan wereldvreemde politici van welke gemeenschap of regering dan ook die alleen maar bezig zijn met zichzelf en hun grote (on)gelijk en daardoor de zaak nog meer torpederen. Hoe wil men deze economie uberhaupt nog ooit doen draaien als het land godganser dagen stilstaat ??? De eerste de beste buitenlandse investeerder die landt in Zaventem en vervolgens over de Brusselse ring of welke flessenhals dan ook moet kruipen weet dat hij hier moet wegblijven. Terwijl Nederland bulkt van projecten die de wegenisinfrastructuur verbeteren, de files naar het verleden verwijzen en maken dat logistieke en industriele panden (en daarbijhorende jobs) uit de grond rijzen. Om het nog niet te hebben over de andere gevolgen van continue files zoals verhoogd agressief rijgedrag, verminderde hoffelijkheid, overstresste mensen met burnouts etc. etc. Wat was dat weer die kloof met de burger ???

+1 Harley G (het is hier ferm om zeep aan’t geraken)

:applaus:

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.