Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,229)
      • Ach ja. Ze doen maar. Die gasten die zich om 4 uur ‘s morgens rond een boom plooien doen dat niet aan 90km/h en zullen in de toekomst ook geen 70 gaan rijden….
        En eerlijk gezegd, als je ziet hoeveel verkeer er de afgelopen 20 jaar is bijgekomen, hoe er gereden wordt door fietsers, overgestoken door voetgangers en hoe roekeloos sommige autochauffeurs rijden….verbaast het mij dat er niet meer ongelukken gebeuren. De echte gekken gaan zich heus niet aan de 70km/h houden….
        Heb gisteren 5h40min in mijn auto gezeten voor 310km, waarvan pakweg 240 op de snelweg…. Dan worden velen (ook ik) gevaarlijk door vermoeidheid, frustratie en opgejaagdheid. Doe daar iets aan maar nee, het is gemakkelijker van de snelheid om laag te halen en dan wat staan te flitsen ipv een efficiënte mmanier te bedenken dat snelwegen na een ongeval snel worden vrijgemaakt, een oplossing zoeken voor het verkeer rond Antwerpen… Het is crimineel dat men de haven blijft uitbreiden zonder dat een degelijk mobiliteitsplan aan gekoppeld wordt….
        Ik speel heel sterk met het idee om het “geweldige” België te verlaten. Eens men aan de pensioenen en de gezondheidszorg begint te knabbelen, wordt het tijd om eens alles uit te rekenen….
        Een bende oelwappers zijn het! Nèh!

[quote=”deepee” post=245083]we zullen onze RLC’s moeten verhuizen van ‘t stad naar de waalse parking vrees ik :what:[/quote]

Ik ga er gelukkig niet te veel last van hebben. Het lijkt wel of de Vlaamse politiekers hun inwoners graag kl.ten. :puke: Als je gelooft dat er door die maatregel ook maar 1 dode minder zal vallen, geloof je waarschijnlijk ook nog in de Sinterklaas.

Minister Weyts (N-VA) verlaagt snelheid op Vlaamse gewestwegen van 90 naar 70 km/u

http://newsmonkey.be/article/49493

we zullen onze RLC’s moeten verhuizen van ‘t stad naar de waalse parking vrees ik :what:

6x gebuisd maar? :mrgreen:

[quote=”cabrio wim” post=245016]Rijbewijs kregen jullie vroeger bij een pakje boter, moest je nog niet eens kunnen rijden of weten hoe een auto in elkaar zat. :mrgreen:

Vandaar de rode letters op witte achtergrond, betekende gevaar op de weg. :happy: :happy:

😉 ;)[/quote]

Ik denk dat het dan ook nog eens gesmokkelde boter moest zijn! En wij moeten nog altijd niet weten hoe een auto in mekaar zit. Als wij die kopen is die al in mekaar gestoken… :happydance:

De Nederlandse nr-platen vind ik iets te opzichtig op een auto, dan toch liever de wit-rode maar de Duitse vind ik persoonlijk de mooiste combinatie wit-zwart.

Wim

Zo zal er over elke land wel een joke bestaan op dat gebied. :happy:

Ik dacht eerst dat je doelde op kaas en geel (kaaskoppen) 😉

en dat is ook een goeike…. :up: :up: , die had ik nog niet gehoord … :happydance: :happy:

Wim

Rijbewijs kregen jullie vroeger bij een pakje boter, moest je nog niet eens kunnen rijden of weten hoe een auto in elkaar zat. :mrgreen:

Vandaar de rode letters op witte achtergrond, betekende gevaar op de weg. :happy: :happy:

😉 😉

ewel….. 🙄 , als je bij onze noorderburen 6 keer gebuisd bent op een praktisch rijexamen krijg je van de overheid zo een gele plaat…. :happy:

Laat maar komen Wing, ben ook benieuwd! :mrgreen:

Euh, voor de leesbaarheid zeker , maar dat ga jij niet bedoelen voel ik zo aankomen :happy:

tja….. :sarcastisch ., daar zeg je zoal wat…. :popcorn: , een beetje assortie…. :up: , maar je weet toch waarom die gele plaat, of niet ??

1 alternatief : ne gele P zo valt het niet meer op :happy:

IMG_0604.JPG

+1 :happy:

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.