Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”deepee” post=237439]het begint er meer op te lijken dat de heer Termont zich aan het eind van z’n carriere moet offeren als zondebok of bliksemafleider.
deze week op de Gentse gemeenteraad zei hij nog dat hij absoluut geen banden heeft met de optima bank noch er rekeningen heeft en dan lees je 2 dagen later dat hij als voorzitter van de Vlaamse energieholding met bijna zekerheid 1.000.000 euro zal verliezen :think:[/quote]Daarvoor betalen wij nu zoveel voor ons verbruik van water en stroom. Een verkapte vorm van belastingen waardoor die VEH blijkbaar niet weet wat gedaan met de overvloed aan inkomende cash… De voordelen van een monopolie. En de stroomproductie mag dan wel vrijgemaakt zijn, wat baat dat als de distributie dat niet is.
Ik heb ook nooit begrepen waarom een watermaatschappij zou investeren in een stadion. Maar het begint me stilaan te dagen!
Zo verhuur ik al jaar en dag een opgeknapte woning in Gent met daarin 1 flat en 2 studio’s. 25 jaar geleden was het stadswater zo goedkoop dat het niet de moeite was om 3 aparte tellers te monteren. Ondertussen zijn onze watervrienden langs geweest en van dan af moeten er 3 abonnementen betaald worden, ook al moeten ze maar één factuur maken. Alsof u 3 maal een krantenabonnement zou betalen omdat uw vrouw en kind ook de krant lezen…
De Ghelamco arena is er dus ook een heel klein beetje dank zij mij gekomen. Denk daar aan als u daar voorbij komt! 😀
Belgische supporters moeten bier zonder pardon aan de grens uitgieten
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
De vuil chauvinisten :what: :what:
en kreeg enkele jaren terug een nieuwe laklaag door steenslag…. :ass: moesten er foto’s genomen zijn van voor, tijdens en na de re-spray zou ik het nog geloven maar de meeste exemplaren van dit model zijn herspoten en dan niet omwille van wat steenslag :think:
[quote=”deepee” post=237091]20 miljoen euro deficit, De curatoren van de failliete bank Optima hebben bewarend beslag laten leggen op vier luxewagens die vermoedelijk eigendom zijn van Jeroen Piqueur.
[/quote]Is het deze die nu bij vavato op de onlineveiling staat?
https://vavato.com/nl/#!/auctions/57594b3f568ce/lots/1het begint er meer op te lijken dat de heer Termont zich aan het eind van z’n carriere moet offeren als zondebok of bliksemafleider.
deze week op de Gentse gemeenteraad zei hij nog dat hij absoluut geen banden heeft met de optima bank noch er rekeningen heeft en dan lees je 2 dagen later dat hij als voorzitter van de Vlaamse energieholding met bijna zekerheid 1.000.000 euro zal verliezen :think:“Maar het kan aan mij liggen: zondag kwam de boyfriend van de dochter voor het eerst op bezoek (een Amerikaan) en achteraf zou hij aan mijn dochter gezegd hebben dat ik vaak “judgemental” keek… Ik vrees dat hij dat goed heeft geobserveerd… :mrgreen:”
Zat je soms door je periscoop te loeren? :happy:
Persoonlijk ben ik door heel wat ouderlijke ballotages niet heen gekomen …
dat de Brexit voor onze economie goed nieuws is betwijfel ik maar voor onze Oldies is het desalnietemin een meevaller…
08u15
Alle stemmen zijn geteld. Brexit is een feit: 17,4 miljoen Britten stemden voor een Brexit. Het Remainkamp haalde 16,1 miljoen stemmen.
08u14
De uitslag is ook op de beurzen te merken. Beleggers zoeken veiligheid. Ze willen goud, de Japanse yen, de Zwitserse frank en Duitse staatsobligaties. Olieprijzen gaan juist zwaar onderuit.
He Erwin zoek het niet bij jezelf, wellicht was het contrast met hoe de mama keek te groot :happydance:
[quote=”kleinekastenteufel” post=237087][quote=”Yellow Submarine” post=237019]Auto’s Rode Duivels
In dit artikel wordt opgesomd met welke auto’s de voetballers rijden. Geld is geen probleem voor die heren. Goede smaak bij sommigen duidelijk wel. Je bent 23 jaar en je kan niet beters bedenken dan een Bentley, beste Romelu?? Dat is toch een auto voor oude mensen? En een Escalade, beste Witsel, is dat nu omdat Frank Underwood zich ermee laat rijden, of één of andere gangsta pimp? Zo mogelijk nog zinlozer is de G 63 AMG van De Bruyne…
Enkel de kleine Dries heeft een goede gekozen: de BMW i8 :popcorn:[/quote]
Heleba, niet zo snel oordelen …
Zo hadden wij een G 350 TD en hebben nog steeds een G 300 D Cabrio. Wat je daar allemaal mee kon/kunt doen, werkelijk MPV en oerdegelijk/bullet proof.
Raymond zong ooit:
In de muziek bestaan ook veel racisten
Hun kop is leeg, de mode vult ze op
Dan is het reggea, en dan moet het weer cold-wave
Jezus Christus, wat zit er in hun kopKijk eens naar mij, ik hou van veel muziekjes
Speel alles graag, en wie doet mij dat na
En net onlangs, bij bomma op de zolder
Ontdekte ik de zwoele cha cha chaPa para pa para pa
Pa para pa para pa
Pa para pa para pa:drink:[/quote]
Geen flauw idee wat RVHG hierbij komt doen, maar soit: ik heb ook ooit iemand gekend die met een G reed. De man was echter bosontginner en gebruikte de wagen 100% waarvoor hij gemaakt was. Maar ten eerste is dat 35 jaar geleden (lees: de G is antiek en hij reed toen al zo lomp als een tank op de weg) en ten tweede gaat niemand mij wijsmaken dat die rosse die G voor iets anders gebruikt dan om met zijn madam door Londen te rijden om te shoppen. En ten derde is de combinatie G en 63 AMG een dijk van een contradictio in terminis: power over balance!
De enige manier waarop één van die gasten mijn bewondering zou kunnen oogsten, is de aanschaf van een 911 by Singer. Maar dat zal nooit gebeuren, want ze hebben geen benul van wat een echte auto moet zijn: een machine die past als een handschoen en op haast telepathische wijze doet wat de bestuurder wil: acceleratie, deceleratie, rotatie … Neen, liever kopen ze grote lompe bakken! :loser:
Vergeef hen heer want ze weten niet wat ze doen…
Maar het kan aan mij liggen: zondag kwam de boyfriend van de dochter voor het eerst op bezoek (een Amerikaan) en achteraf zou hij aan mijn dochter gezegd hebben dat ik vaak “judgemental” keek… Ik vrees dat hij dat goed heeft geobserveerd…
20 miljoen euro deficit, De curatoren van de failliete bank Optima hebben bewarend beslag laten leggen op vier luxewagens die vermoedelijk eigendom zijn van Jeroen Piqueur.
Voor wie de politiek als professional volgt. Wat betreft die politieke partijen: de andere zijn geen haar beter hoor.
ALLEMAAL netjes eigen zakjes vullen, tenzij je nog in sprookjes gelooft.[quote=”Yellow Submarine” post=237019]Auto’s Rode Duivels
In dit artikel wordt opgesomd met welke auto’s de voetballers rijden. Geld is geen probleem voor die heren. Goede smaak bij sommigen duidelijk wel. Je bent 23 jaar en je kan niet beters bedenken dan een Bentley, beste Romelu?? Dat is toch een auto voor oude mensen? En een Escalade, beste Witsel, is dat nu omdat Frank Underwood zich ermee laat rijden, of één of andere gangsta pimp? Zo mogelijk nog zinlozer is de G 63 AMG van De Bruyne…
Enkel de kleine Dries heeft een goede gekozen: de BMW i8 :popcorn:[/quote]
Heleba, niet zo snel oordelen …
Zo hadden wij een G 350 TD en hebben nog steeds een G 300 D Cabrio. Wat je daar allemaal mee kon/kunt doen, werkelijk MPV en oerdegelijk/bullet proof.
Raymond zong ooit:
In de muziek bestaan ook veel racisten
Hun kop is leeg, de mode vult ze op
Dan is het reggea, en dan moet het weer cold-wave
Jezus Christus, wat zit er in hun kopKijk eens naar mij, ik hou van veel muziekjes
Speel alles graag, en wie doet mij dat na
En net onlangs, bij bomma op de zolder
Ontdekte ik de zwoele cha cha chaPa para pa para pa
Pa para pa para pa
Pa para pa para pa:drink:
Groot verschil met tussen België en Griekenland is wel dat er een paar Griekse politiekers en hun vriendjes goed hun zakken gevuld hebben en er de kleine / werkende man hebben voor laten opdraaien.
Hier België is zoiets ondenkbaar:censored: :bounce: :what: :censored:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.