Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,229)
    • die dommeriken van de sossen brengen ons land langzaam aan naar de afgrond, binnenkort moeten ze niet komen klagen als we ook in een Grieks scenario belanden :bounce: maar dan zal het wel weer de fout zijn van de andere partijen, mooie voorbeelden voor hun nageslacht :what:

Hoe bedoel je?
        Dat is al weken hun agenda
        Nu zeggen ze het is ne keer eerlijk

Dat het de verwende voetbaljongens in het algemeen aan smaak ontbreekt, deed onder meer hun in overdreven mate aanwezige huidtekeningen reeds vermoeden … maar ja, de meeste zijn nog kind of kids eeeej, daar moet de smaak nog tot ontwikkeling komen … :mrgreen:

Auto’s Rode Duivels

In dit artikel wordt opgesomd met welke auto’s de voetballers rijden. Geld is geen probleem voor die heren. Goede smaak bij sommigen duidelijk wel. Je bent 23 jaar en je kan niet beters bedenken dan een Bentley, beste Romelu?? Dat is toch een auto voor oude mensen? En een Escalade, beste Witsel, is dat nu omdat Frank Underwood zich ermee laat rijden, of één of andere gangsta pimp? Zo mogelijk nog zinlozer is de G 63 AMG van De Bruyne…

Enkel de kleine Dries heeft een goede gekozen: de BMW i8 :popcorn:

[quote=”luc993cabrio” post=236753]Allee vanmorgen bij aankomst aan de zaak tot de vaststelling gekomen dat er vannacht ingebroken is bij ons!!!
                Soms heeft ne mens toch eens goesting om er eens goed op te :what: :what: :what:
                Gelukkig maar paar 100€ kleingeld meegenomen en de inbraakschade aan de ingang valt nog mee 😈 😈 :twisted:[/quote]Bij mij was het destijds een ramkraak en voor 25000 euro aan dure goederen weg. Verzekering dekte het niet omdat er geen gelaagd glas in de vitrines zat. Terwijl het een nieuwbouw was en ze duidelijk alles waren komen controleren. Wel jarenlang alle premies mogen betalen tot het zover was. Pure afzetterij dus. Afzetterij nummer twee was dat ze de allochtone daders hebben gevat. Maar de rechter gaf ze een werkstraf en omdat ze niets hadden werd mijn eis tot schadevergoeding afgewezen. Toen ik protesteerde kreeg ik bijna een klacht wegens racisme aan mijn been. Vanaf toen had ik er genoeg van en bij de sluiting van de winkel en de verkoop van het gebouw voelde het als na 14 jaar vrij komen uit de gevangenis. Nog geen seconde spijt van gehad en nu doe ik tenminste wat ik nog wil doen en wat ik niet meer wil doen. Van mijn huis heb ik een soort versterkte burcht gemaakt. En als dat niet helpt dan kan de nodige dosis vuurkracht nog misschien wat helpen.

529a6fe561be93abcb7a58af5d914cb3.jpg

Wim

Allemaal dikke geldklopperij van die verzekeringsmaatschappij…,

+1

ai ai! das helemaal niet fijn mee te maken, geen camerabewaking of zo ?? ik hoop dat ze zo een volk kunnen oppakken en geruime tijd wegsteken, van andermans spullen blijf je toch gewoon af…. :what:

Allee vanmorgen bij aankomst aan de zaak tot de vaststelling gekomen dat er vannacht ingebroken is bij ons!!!
                          Soms heeft ne mens toch eens goesting om er eens goed op te :what: :what: :what:
                          Gelukkig maar paar 100€ kleingeld meegenomen en de inbraakschade aan de ingang valt nog mee 😈 😈 😈

Mijn gedacht betreft de verzekering van je moeder…. 💡

Allemaal dikke geldklopperij van die verzekeringsmaatschappij…, ze staat toch niet voor niks in bonus malus -2 ! of niet ?
                            Ik denk dat ze zich daaraan als chauffeur al goed genoeg bewezen heeft anders zou ze niet in deze categorie zitten ruzie

Verzekering = risico !! of waarom hebben we een verzekering :wtf:

we betalen ieder jaar verzekering in de hoop dat we ze NIET nodig hebben, dus die centen trekken de maatschappijen al fijn op jaarlijks…., en als er dan iemand een ongevalletje licht of zwaar veroorzaakt , en daarmee aantoont dat hij niet bekwaam is als chauffeur, dan gaat de premie en bonus malus toch omhoog, is dan toch in orde en op een eerlijke manier geregeld ! :coolness:

ik vind dat ze bekwame chauffeurs die zich bewezen hebben met rust moeten laten, en zouden moeten tegenmoetkomen, punt !

[quote=”bladerunner” post=236738]
                              Vergeet niet dat mijn moeder al 60 jaar verzekering betaald zonder ongeval, dus nog van geen enkele uitkering genoten heeft, dat kan je van weinig jongeren zeggen me dunkt.[/quote]

Dat klopt, maar het is zoals met de pensioenen, wat je jaarlijks afdraagt gaat niet in een vatje rusten tot je met pensioen bent, het is al uitgegeven nog voor het afgedragen is.

Anyway, het is geen discussie waar iemand wel of niet gelijk heeft. Verzekeringen zijn kostelijk, en in het beste geval heb je ze nooit nodig.
                              Gelukkig kunnen we hier eens wat stoom aflaten (daar dient dit topic ook voor 😀 )
                              Pensioenen, ik maak me geen illusies, tussen hier en 40 jaar zal er niet veel meer overschieten om uit te delen, dus zal ik maar zelf zorgen voor een appeltje voor de dorst.
                              Laat ons als zotten nog wat verderwerken, en met een gerust geweten gaan slapen en content zijn met wat we kunnen doen. Hoe sommige door JV opgesomde types met zichzelf nog kunnen leven, dat vraag ik me ook soms af…

[quote=”DST” post=236735]http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/2.44712?eid=1.2686033

zoals ik al zei
                                tipje van de ijsberg[/quote]Het gaat over heel veel geld en over macht van hoog geplaatste personen dus reken er maar niet op dat er ooit veroordelingen van gaan komen. Die gasten komen daar zonder kleerscheuren uit en doen gewoon elders verder. Genoeg dikbetaalde postjes waar enkel “hun netwerk en macht” van belang is. Dit is nu 1 zaak die is uitgekomen.Er zijn zeker nog duizenden andere zaken van gelijkaardige of nog veel grotere omvang die nooit zullen uit komen. Om in de politiek en het bedrijfsleven succesvol te zijn moet je niet slim zijn maar geslepen. En vooral geen geweten hebben. Allemaal hebben ze wel iets te verbergen. Ik verschiet nergens nog van en zal er ook niet van wakker liggen. Alleen dat wij nu nog wat meer zullen mogen afdragen om die gemaakte gemeenschappelijke schulden mee te mogen betalen. Maar de’n deze is aan het uitbollen. Ik zal wel van het leven genieten en vadertje Staat mag gaan terug geven wat zij zijn komen stelen. Ik weet wel al heel lang dat elke bank als onbetrouwbaar kan bestempeld worden. Dus buiten wat “werkrekeningen” en leningen zullen ze van mij nooit een euro spaargeld of dergelijke zien. Alle banken, verzekeringen, advocaten, boekhouders, deurwaarders, rechters … vallen voor mij onder de noemer “lijkenpikkers” en beschouw ik als “niet-mens-zijn”. Helaas soms een noodzakelijk of zelfs verplicht kwaad.

Leer er mee leven of wordt er depressief van! Maar weet wel : ‘t Zijn zotten die werken … :bounce:

[“crossbytje”
                                  Als daar iedereen gelijk voor de wet wordt, dan betalen wij, jonge(re) mensen, gewoon veel meer omdat een deel van de ouderen niet meer in auto kan rijden, is dat dan eerlijk?

Vergeet niet dat mijn moeder al 60 jaar verzekering betaald zonder ongeval, dus nog van geen enkele uitkering genoten heeft, dat kan je van weinig jongeren zeggen me dunkt. :think:

Wij betalen “meer” doordat steeds meer jonge onervaren brokkenchauffeurs iemand neermaaien dan dat al eens een oudje tegen 10 per uur tegen een geparkeerde auto rijd. Ik erger me soms ook aan oudjes op de weg, maar dat ligt aan ons hels ritme, maar ik erger me nog meer aan dat steeds meer toenemend jong geweld dat door onze straten vliegt alsof ze op een circuit rijden. :what:

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.