Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,229)
    • + 1

Wim

[quote=”Yellow Submarine” post=236583]

En wat autosport betreft: ik keek laatst naar de GP F1 van Monaco. Behalve wat blikschade dankzij de regen was er werkelijk niets aan te zien. De race werd beslist door een fout gelopen pitstop.Geeuw! Maar we klagen niet, zo kunnen we wat slaap inhalen.[/quote]

Nu kijk je net de race op die het minst interessant is, want is geen bal aan in Monaco (treintje rijden)
        Maar de andere races zijn best goed om naar te kijken, zeker nu alles wat dichter bij elkaar ligt van teams.
        Afgelopen zondag was best leuk en spannend om te zien. 💡

De remedie is soms erger dan de kwaal. :salut:

[quote=”KROKODILE” post=236562]Hier ook nen grondige hekel aan voetbal. ruzie
            Autosport wil ik zien. :up: :up: :driver:[/quote]

Voetbal zelf zie ik al eens graag. Spijtig genoeg heb je er voetballers voor nodig. Zoals ze in rugby zeggen: voetbal is een spel voor heren, gespeeld door crap… Die mottige tatoeages alleen al. Dan die kapsels. Dan het smerige vuil spel dat veel van de heerschappen zich permitteren…

Maar als die blaaskaken eens op hun donder krijgen is het genieten! In 2014 Brazilië-Duitsland 1-7, dat zal daar binnen 50 jaar nog steeds een trauma zijn.. Gisteren kreeg een pak vet betaalde vedettes slaag van een stel onbekende (behalve Buffon) maar strijdvaardige Italianen. Ik heb er van genoten! Vanop BBC uiteraard want het VRT gemekker is hemeltergend en ondraaglijk.

En wat autosport betreft: ik keek laatst naar de GP F1 van Monaco. Behalve wat blikschade dankzij de regen was er werkelijk niets aan te zien. De race werd beslist door een fout gelopen pitstop.Geeuw! Maar we klagen niet, zo kunnen we wat slaap inhalen.

met de Sossen ben je ALTIJD gejost en al zeker met den diene :censored:

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2738531/2016/06/14/Luc-Van-den-Bossche-stapt-op-bij-Optima.dhtml

:censored: :censored: Rest gedelete wegens niet geschikt voor publicatie :censored: :censored:

Mart :first: maar geloof daar maar niks van. Den eerste die een sticker op mijn P kleeft :what: Hetzelfde voor iemand die een kleurtje op mijn gezicht durft aan te brengen (behalve Dames, die mogen mij altijd wel doen blozen :mrgreen: )

Hier ook nen grondige hekel aan voetbal. ruzie
                    Autosport wil ik zien. :up: :up: :driver:

Dat komt door die Hollanders. Commercieel gezien viel er dus niks te beleven met Oranje spulletjes deze keer, toen zijn ze maar Rode Duivels spulletjes gaan maken en hebben Belgie er mee vol gegooid. Alleen de meeste Belgen zijn er nog niet aan toe, aan zo’n gezellige Outfit. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

2 Ronden verder en zelfs de Sensa rijdt rond met een Goal sticker op zunnen kofferbak, een paar van die Belse horentjes als Cabrio hoofddeksel en ene vlag op het gelaat geschilderd … :happy: :happy: :happy:

Yep, in Putte

[quote=”DST” post=236511]Deze ochtend met de Mercedes, wou ik een Tesla voorbijsteken (idem 60km/u in zone 70). :sleep: :sleep:
                          Ik geef gas, begon die kwiet ook door te trekken en het gat (toch 100m-150m) toe te houden. Levensgevaarlijke kl**tz@k. :what:
                          Dus aan die zot met ne mottige bordeauxe Tesla stofzuiger met Nummerplaat 9-xxx-111 => get a live (and by a real car)[/quote]Dat is een voor mij ook groter probleem aan worden. Rij ik met de pana rond dan plakken die Telsa’s tegen de achterbumper. Omdat daar waarschijnlijk hybrid op staat. Geef ik eens gas dan blijven ze plakken. Laat ik mijn gas een beetje los dan blijven ze nog steeds plakken. Zelfs als ik wat naar rechts ga. Voor een bocht gaan ze dan voorbij en moeten ze ofwel toeteren ofwel hun middenvinger opsteken. Gewoon negeren denk ik dan maar. Een bordeauxe tesla? Regio Schriek/Heist-Op-Den-Berg? Want die heb ik regelmatig als bumperklever en is gekend als een echte asshole.

Ze zeggen altijd dat je op een hoogtepunt moet stoppen :mrgreen: :happydance:

ikke niet, als 8 jarige voetbal gespeeld. Eén goal gemaakt, kampioen gespeeld en gestopt, eigenlijk ik mocht niet meer meedoen omdat de trainer vond dat ik teveel stond te kijken naar wat er naast het veld te zien was … tja , het waren dan ook de mama’s van de voetballertjes die daar stonden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ruzie Mij laat het ook koud, hoor. Heb altijd al een hekel gehad aan voetbal. :mrgreen:

Harley G … kan mij geen kl*ten schelen … I couldn’t care less… werken moeten ze in plaats van met de voetbal bezig zijn! Lavorare!!!

Wing67 … merci, ik voel me al iets minder eenzaam :happy:

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.