Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door
123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Been there, done that
Geen plaats is echt een miserieBen zelf de boer op gegaan en hier en daar waar wat schuren stonden gaan aan bellen
Bakker, optieker enz van dorp gevraagd of ze iets wisten
Uiteindelijk op een schuur gevallen 500m vd deur, maar zeker iets wat nooit in de zoekertjes zou gestaan hebben…Warning: een te grote schuur leidt tot een meer autos
:bounce: ik weet het maar de garage staat al vol. 😳
Er staat hier niets te hier in de buurt en naar Mechelen of Vilvoorde uitwijken lijkt me ook niet echt veilig.[quote=”Harley G” post=234681]Ik ga mij snel laten opsluiten….veel lukratiever dan mijn job.
Daarnet werd er hier asngebeld door een belg van “oorspronkelijk iets zuidelijker origine” met de vraag of ik de 944 niet verkocht….
Ik ga dringend onderdak moeten voorzien want die valt hier te hard op. :bounce:[/quote]nu je profielfoto je 944 is weet ik waar je woont want heb hem daar ook al een paar keer zien staan :up: al breekt men P hart wel omdat hij daar zou in de kou buiten moet slapen :engeltje:
zou die toch binnenzetten want zoals hij daar nu staat neem je wel een groot risico dat je eens gaat thuiskomen en er wat meer plaats vrij is :what:
we kunnen mss samen een garage voor twee auto’s hier in de buurt zoeken, want de mijne staat wel binnen maar heb ook plaats binnen nodigAwel dst, die 944 gaat niet meer weg zolang ik het financieel kan bolwerken.
(En de nog te leveren outfits van TACB niet versleten zijn in de ogen van TOTMBO)Ik ga mij snel laten opsluiten….veel lukratiever dan mijn job.
Daarnet werd er hier asngebeld door een belg van “oorspronkelijk iets zuidelijker origine” met de vraag of ik de 944 niet verkocht….
Ik ga dringend onderdak moeten voorzien want die valt hier te hard op. :bounce:Belgische staat riskeert schadevergoeding van 1.000 euro per dag voor 33 gedetineerden door staking cipiers
De verordening verplicht de staat minstens drie familiebezoeken per week te garanderen, dagelijks een wandeling van minstens een uur, de bedeling van drie maaltijden per dag waarvan één warm, toegang tot telefoon voor de aanvragers uit de gevangenis van Doornik, toegang tot water volgens het gebruikelijke regime en …
:bounce: :bounce: :bounce:
1000 euro is toch buiten alle proportie
Er zijn genoeg gepensioneerde die met veel minder moeten doen dan 3 familie bezoeken, 3 maaltijden enz…OMG, dit is verschrikkelijk nieuws, mijn innige deelneming aan de familie en vrienden.
Pfffff, net bericht gekregen dat een van onze leden en Porsche rijder op de leeftijd van 49 jaar ons heeft verlaten na een hersenbloeding…
veel te jong RIP@Yellow Submarine … ‘T is hier inderdaad anders dan in Belgie… 😉
[quote=”cabrio wim” post=233822]Je moet eens aan een hedendaagse monteur vragen of hij de contactpunten van je oldtimer eens wilt vervangen.
Kijken ze je aan en vragen dan waar dat zit. :happy: :happy:Kunnen tegenwoordig alleen nog maar stekkers insteken, en dan hopen dat hij goed begrijpend kan lezen. :cry:[/quote]
Bij contactpunten denken die aan hunne feesboek. Wij zeggen platinnekes. Gewoonlijk komen ze dan af in de garage met een glas water en een Imodium. “2C is de tweede deur rechts, meneer” :happy:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.