Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,229)
    • [quote=”Harley G” post=233862]Sensa….appel, boom, valt, niet ver…. 😀

Het enige foutje in zijn denkwijze: rondrijden met zijn vriendinneke aan het Gardameer :think:

Ne gast van 18 met ne 911 cabrio heeft geen vriendinneke maar vriendinnekessss (voor 1 dag) nodig! :loser: :coolness:[/quote]

En zeker daar. De Vlaamse damsels tonen zich meestal onverschillig als ze een sportwagen zien. Daar aan het meer echter… En als er dan nog eens geen oude zak achter het stuur zit… Of… verkiezen ze daar rijpe heren?

Zou het dat zijn? :happy:

[quote=”cabrio wim” post=233822]
        Kunnen tegenwoordig alleen nog maar stekkers insteken, en dan hopen dat hij goed begrijpend kan lezen. :cry:[/quote]

Misschien wel waar, maar een stel vice-platine’s steken, of een nokkenas vervangen is voor mij geen probleem,
        maar al die computertoestanden zijn voor mij dan weer chinees.

Sensa….appel, boom, valt, niet ver…. 😀

Het enige foutje in zijn denkwijze: rondrijden met zijn vriendinneke aan het Gardameer :think:

Ne gast van 18 met ne 911 cabrio heeft geen vriendinneke maar vriendinnekessss (voor 1 dag) nodig! :loser: :coolness:

Perfect excuus om nen transaxle bij te kopen

( er zijn er hier welke die thuis zo uitgelegd hebben, zonder dat de zoon een rijbewijs had :popcorn: )

[hide]Amaaaiiii … dan heb ik weer gasten met een afwijking …

Mijn 14 jarige (licht autistisch) heeft mij afgelopen maandag bijna (dus ik heb toch nog gewonnen) met het karten. Het eerste wat hij wil als hij 18 is, is een rijbewijs en samen met papa roadtrips maken. Hij wil dan wel de 997, ik mag met de 964 rijden … :drink: :drink:

Mijn 18 jarige wou a b s o l u u t onmiddellijk zijn rijbewijs, netjes met een Golf via de rijschool, ik ben hem na zijn rij-examen gaan halen en hij mocht nadien (nog met zijn voorlopig papiertje in handen) naar huis rijden. Op het einde van de oprit van de autosnelweg zat die aan +140km/h. Ik heb hem dan verplicht om de rest van de weg [u]achter
              [/u] een vrachtwagen te blijven. ruzie

Ook hij heeft voor de juli vakantie gevraagd of die een week met de 997 mocht rondrijden, in Italie, rond het Gardameer en dat samen met zijn vriendinneke…zucht … :wtf:

Maar ik zie inderdaad kameraden van hem +20 jaar en helemaal geen interesse in auto’s. Het zou kunnen zijn dat mijn kinderen wel een heel goedkoop luchtgekoelde en watergekoelde P’s kunnen kopen… en er vervolgens niet meer mogen mee rijden :bounce: :bounce: :bounce:
              [/hide]

Attachments:
              • cedricrijbewijs.jpg
              Wim

Je moet eens aan een hedendaagse monteur vragen of hij de contactpunten van je oldtimer eens wilt vervangen.
                Kijken ze je aan en vragen dan waar dat zit. :happy: :happy:

Kunnen tegenwoordig alleen nog maar stekkers insteken, en dan hopen dat hij goed begrijpend kan lezen. 😥

:happy: :happy: :happy:

Als ik bij ons aan de jonge garde vraag van welke auto ze vroeger een poster in hun kamer hadden hangen, kijken ze mij ook raar aan…. Auto’s interesseert die mannen niet…. er zit er zelfs een bij zonder rijbewijs. :bounce: I don’t need it….zegt ie dan. Met de bus kom ik er ook…

Gisteren vertel ik 2 gitaarstudenten (beiden rond de 18) dat ze volgende week geen les hebben omdat ik dan in Spa-Francorchamps zit.

“Ah zo, waar is dat? Ik ben niet zo goed in Aardrijkskunde.”
                    “Nog nooit van Francorchamps gehoord?”
                    “Nee, moet dat dan?”
                    “Het circuit van Spa”
                    “ken ik niet”
                    “Misschien wel het bekendste circuit ter wereld met ongetwijfeld de coolste bocht ter wereld”
                    “Nee, ken ik niet”
                    “Meende gij da nu?”
                    “ja”
                    “Elektrisch rijden vinde wel bon zeker?”
                    “Goh ja, da maakt mij ni zo veel uit”
                    “En zelfbesturende wagens?”
                    “Das toch wel knap dat dat kan”

Wat leren ze die gasten in ‘t school feitelijk? Tussen die studenten zitten de toekomstige machtshebbers hé. Voor zover we al niet gescheten zijn, zijn we het tussen dit en 20 jaar zeker. :bounce:

it wasn’t me……. :salut: :popcorn:

iemand van hier ??

[i]Maasmechelen / Dilsen-Stokkem – Een 56-jarige Maasmechelaar heeft dinsdagochtend zijn rijbewijs mogen inleveren. De bestuurder van een Porsche 911 werd maandag even na middernacht op de Rijksweg in Dilsen door een politieploeg opgemerkt. De man duwde het gaspedaal diep in. Hij haalde snelheden tot boven de 180 km/uur op een traject van ongeveer 3 kilometer. Toen werd hij aan de kant gezet door de agenten. De Maasmechelaar mag 15 dagen niet met de auto rijden.
                        HBVL 26/04/16
                        [/i]

Bij mij verleden week om acht uur s’morgens na de nachtshift.
                          37 km/uur waar men 30 mag , 50 euro boete.
                          tegenwoordig rijzen de zones 30 als paddestoelen uit de grond, dus kassa kassa voor de staat.
                          floere.

Wim

Jammer, maar vlug betalen en je ziet ze niet meer liggen. 😉

Valt mij wel op dat veel mensen zich nooit aan de snelheid houden bij wegwerkzaamheden als er een adviessnelheid staat.
                            Hier in Nederland is dat dan dubbel tarief bij zulke overtredingen.

Sinds ik met de CLA de kilometers verslindt (6000 km op 1 maand gedaan) is het meerdere keren per maand prijs. Meestal gecorrigeerd 1, 2 of 3 km/uur te hard. Of ergens niet gestopt aan een stop teken. Want je moet echt stoppen en na volledige stilstand terug vertrekken. En de laatste boete was : nieuwe gsm en nog niet met de carkit geconnecteerd. Ik krijg telefoon en zet mij langs de kant. Ze komen er juist aan en ik stond volgens hun geparkeerd waar ik niet mocht staan. Dacht nog te antwoorden dat ik dan in de toekomst als ik telefoon krijg al rijdend zal bellen. Maar heb maar tot tien geteld en gezwegen. Ach ja het enige wat die mannen durven is de brave burger kloten. Maar heb je ze echt nodig dan durven ze niet komen. Boete betalen -na vijvendertig herinneringen en dan 1 euro teveel overschrijven = hilarich want een berg papier ze daarvoor opsturen- en niet meer aan denken is dan de beste oplossing.

Lap….vallen hier vandaag 2 boetes binnen :puke: :puke:

één op een rustige weg maar binnen bebouwde kom 57 waar je maar 50 mag 🙄

één op autobaan( niemand te zien) bij de werken in grobbendonk 83 waar je maar 70 mag :bounce:

https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/125933-op-termijn-te-koop-911-sc-targa-1982#233063

https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/126014-g50-targa-project-te-koop#233056

Volgens mij zitten deze jongens quasi in uw achtertuin (als Europa de range is toch 😉 )
                                  En misschien kan voor een Porsche Forum Moderator net ietsje meer :mrgreen: :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.