Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door
123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
half molenbeek wist die pipo daar al vier maanden zitten. Iedereen die ook maar één vinger geholpen heeft met onderdak, eten enz, of ook maar één feit verzwegen heeft, hetzelfde behandelen en berechten.
Maar helaas zullen we daar gevangenissen te weinig voor hebben vrees’kZijn weer lekker bezig die mafkezen in Brussel. :bounce:
Allemaal voor vuurpeloton zetten, en afschieten. 💡
Dan vragen ze zich bij de N-VA af, waarom ze zakken in de polls :what:
ik ga mijn middenvinger toch niet steken waar de zon niet schijnt, voor hetzelfde geld heeft hiji het graag :what:
[hide] +1 Onlangs ook een conflict gehad met een vrachtwagenchauffeur die het begrip “ritsen” niet goed begreep. Nummer van de firma op de vrachtwagen even ingetikt en een goed gesprek gehad met een verantwoordelijke. Een half uurtje later telefoon gekregen van de chauffeur met zijn verontschuldigingen. Zo kan het dus ook :driver: [/hide]
Deze week een gelijkaardige situatie tegengekomen, wel minder offensief…
Op kantoor een mail gestuurd naar het betreffende bedrijf en daags nadien de mededeling gekregen dat ze de chauffeur erop aangesproken hadden (via trackingsysteem te achterhalen) nu dergelijk rijgedrag ook door hen wordt afgekeurd….kan dus toch anders !
[quote=”wing67″ post=230916]mmmhhh, die middenvinger had ik toch graag gestoken waar geen zon schijt bij hem…. 👿 dan zou ‘m een tweede keer nadenken bij zo een maneuver … :what:[/quote]
Dan zit zijn vinger blijkbaar ook onmiddellijk op de juiste plaats
mmmhhh, die middenvinger had ik toch graag gestoken waar geen zon schijt bij hem….
We hadden hem al wel door hoor
[quote=”peter993″ post=230912]Kies toch maar voor de derde optie en niet voor de vierde. Heb twee jaar terug voor de vierde gekozen en komt veel narigheid van. Rechtbank, boete, intern toezicht (ik ben flik en hoor het goede vb te geven), weddeverlies als tuchtstraf, … Ik ben nochtans ook maar een mens! (En geen strever die leeft voor zijn vak)[/quote]
mmmhhh, die middenvinger had ik toch graag gestoken waar geen zon schijt bij hem…. 👿 dan zou ‘m een tweede keer nadenken bij zo een maneuver … :what:Kies toch maar voor de derde optie en niet voor de vierde. Heb twee jaar terug voor de vierde gekozen en komt veel narigheid van. Rechtbank, boete, intern toezicht (ik ben flik en hoor het goede vb te geven), weddeverlies als tuchtstraf, … Ik ben nochtans ook maar een mens! (En geen strever die leeft voor zijn vak)
[quote=”911cabriog50″ post=230908]JV, derde optie is een dashcam :mrgreen:[/quote]
Vierde optie ! die had ik hoogstpersoonlijk gegarandeerd uit zijn cabine gehaald… :what: :what:Ach ja onlangs op de Liersesteenweg komt een vrachtwagen van Hend.. & Zoon als tegenligger af. Opeens komt die moedwillig op mijn baanvak gereden. Terwijl ik naar rechts trek steekt de chauffeur nog zijn middenvinger op. Resultaat : 22″ velg voor de vuilnisbak. Of toch de chroom ring. Even opsturen naar Techart en een week later nieuwe ring op geplaatst. En dan kun je twee dingen doen : naar die zijn baas rijden en het daar uitgelachen worden of de bittere pil slikken (en hopen dat die paljas zichzelf snel tegen een boom dood zal rijden). Dus maar de tweede optie genomen.
Wie laat nu zijne Targa van +140K onder een carport slapen?! :what:
Volgens mij is die gewoon van velgen aan het wisselen…. :coolness:
Hoop ik toch….shit jong, ge doet mij flippen, enfin mijn velgen zullen nooit zo interessant worden dan velgjes die vlotjes 5000€ kosten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.