Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door
123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”bladerunner” post=230747]… de tijd van velgen stelen is toch voorbij.[/quote]
Same here, stomme bout afgebroken op een MINI. Dealer gecontacteerd en het bleek een veelvoorkomend probleem te zijn :roll:.
Sedert geen zo’n bouten meer, diefstal zit toch in de omnium.want ze nemen tegenwoordig heel de Porsche wel mee
(of beter :what: )
Vorig jaar net hetzelfde met één velg van de BMW, anti diefstalbout niet los te krijgen en speciale dopsleutel afgebroken, heeft me 200 euro gekost om de bout er uit te krijgen. Voor mij geen antidiefstalbouten meer maar 5 gewone bouten, de tijd van velgen stelen is toch voorbij.
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
wil ik mijn wielen veranderen breekt dan die anti-diefstal en dikke kras in velg :bounce: :bounce: :bounce:
Sinds ik geen TV meer kijk dus ook geen nieuws, geen kranten meer lees en alle prullaria zoals smoelenboek en andere elektronische gadgets heb buiten gekieperd leef ik onder het motto niets moet nog en leef ik veel rustiger en vooral stressvrij. Nog een gewone basis internetverbinding, een klassieke gsm van jawel 29 euro en elke avond een rapport doorsturen van wat ik de dag wel of niet gedaan heb. Factuur volgt automatisch en de rest is voor de mensen die verstand hebben van cijferkes en met ambtenaren kunnen omgaan (ik niet want ik heb er al een slechte ervaring mee die nog slechter is afgelopen). Nog even de zomer komt er aan. Beetje tuinieren, op terras hangen, nog een hond gaan halen om wandelingen mee te gaan doen, zelfs dagelijks sporten staat op mijn to-do lijst … En laat de wereld maar rustig verder draaien. Ik hoef niet meer de duurste porsche in mijn garage te hebben. Enkele mooie oldtimers of ander speelgoed om naar te kijken. Eerst genieten en als het moet wat gaan werken en bijklussen. Nog enkele jaren en ze mogen mij op de lijst “afgeschreven” zetten en mijn maandelijkse dotatie storten.
Mijn werkweek : maandag (vandaag) deze avond wat, donderdag enkele uurtjes en vrijdagavond de week afronden :salut:
Dus 13 euro meer betalen :think:
En de oldtimers en andere gadgets zijn er om te poetsen :music: :happy:Wat een gezeik weer hier op het nieuws.
Heeft er een of ander bureau uitgerekend dat deze dag (29 febr) in het schrikkeljaar de mensen € 13,00 extra kost. :bounce: :bounce:Zijn ze dan vergeten dat ze al die jaren al in deze maand 2 dagen minder te werken hebben in februari dan tegenover een andere maand van het jaar.
Maar dan wel voor deze maand wel het zelfde bedrag/loon krijgen als elke andere maand.b :engeltje:PF.BE: voor al uw Porsche gerelateerde mensenhandel. :first:
Anders moet ik u misschien maar adopteren, ik heb nog geen navolging die met nen hamer en beitel kan werken. :coolness:
Zou het dan toch niet aan YouTube maar aan de leeftijd gelegen hebben…? :engeltje:
Maar troost je, ik ben er nog “maar” 28 en ik snap ook helemaal niets meer van al die dingen. 😐
Geef mij maar gereedschap zoals een hamer; simpel in gebruik en doeltreffend.Probleem opgelost, mijn zoon is net binnengekomen en op één minuut kon ik filmpjes uploaden bij f*cking You Tube.
Zo dadelijk op het forum.1. Bovenaan rechts op de joetjoep site “upload” aanklikken
2. klik op de pijl
3. na het verwerken de link kopiëren en daarna plakken in je post.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.