Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,229)
    • nooit een kanaal moeten maken in het verleden 😐 of ‘t is weeral veranderd.

heb je mss een account op een filetransfer leverancier zoals wetransfer, dropbox, … ? of gebruik je whatsapp ?
      als je op één of andere manier de files 20 km noordwaards kan sturen, dan zal ik ze voor je online zetten en linken naar PFB.

Joetjoep zal een probleem hebben met uw naam….je bent mss gecensureerd :happy:
        Per ongeluk “verkeerde” vakantiefilmpjes ooit gepost? :mrgreen:

Knettergek wordt ik van die computerstoestanden. :bounce: :bounce:

Deze namiddag mooi weer, even tijd en hup de nieuwe uitlaat (dansk) eronder. Filmpje gemaakt voor en na en wil dit via YouTube uploaden en dan hier plaatsen maar dit lukt langs geen kanten. :what: :what:

Ik heb een account en als ik wil uploaden moet ik een “kanaal” aanmaken, Goed, en er verschijnt een venstertje waar zowel mijn voornaam als achternaam reeds ingevuld is. Als ik dan op “kanaal maken” klik verschijnt er even een lopertje en dan komt in het rood “Weet je zeker dat je je naam correct hebt ingevoerd?”. Ja, die is correct en al wat ik dan kan doen is klikken op “kanaal maken”.
          Terug een lopertje en dan terug de rode tekst en zo keer op keer, het lukt dus niet.

Eén doffe ellende, computers en logica, NO WAY, moeilijk moet het zijn. :bounce: :bounce:

HELP

met deze hier zou ik graag na een harde dag werken even willen vlammen, kwestie om alle stress te verwijderen.
            160113_porsche_911_golden_01.jpg
            http://gocar.be/nl/autonieuws/tuning/Wimmer-puurt-828-pk-uit-een-Porsche-911-Turbo-3982176

Dat is eerder eentje voor het topic: zeer erg voor deze mooie Porsche
              De ultieme Johny car!

Hoeze kan ik tegen een stootje? Wil je nu ook nog zeggen dat ik dik ben!? 😐 Ik kan er zeker mee lachen hoor Harley, no worries. 😉

Voila se, heb hem al gevonden, mijn toekomstige Ferrari. 😀
                Er zit wel een verdacht bekend geurtje aan… :think:

Die de rode zone op de toerenteller durft op te zoeken ?

Hola, dees moet ik volgen :first:

Nee, da’s zijn vrouw… :mrgreen: :happy: :first:

Ik dacht dat je wel tegen een stootje kon…..mijn excuses….

Eerst kopen ze een wagen onder mijn neus weg en kom ik hier mijn zwaar ontmoedigd hart luchten bij gelijkgestemden.
                          Vervolgens gaat hier zo’n stukske moderator de komiek uithangen en lachen met andermans miserie… 😐

Ik ga me een Ferrari kopen denk ik. :salut:

:sarcastisch :mrgreen:

:happydance: en dan heb ik nog niks over zondag gezegd! 😈

Ik heb heel de dag op het werk nagedacht over een comeback en… niks… :think:

1-0 voor jou Harley. 😉

inderdaad. Ze was zaterdag heel tevreden :happy: (open doel!)

Ik heb ook niet altijd op vrijdag tijd. 🙂 Dat is het enige grote nadeel aan mijn job -> 5 ploegen.

Oh maar mijn schoonheid is nog steeds tevreden hoor. 😉 Denk ik… 🙄 😆

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.