Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door
123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Kalm blijven Wes … volgende keer op een vrijdag afspreken, dan ben je diegene die alleen in het weekend kunnen gaan een stap voor!
Denk er ook aan, je hebt nu een grote verantwoordelijkheid sinds een paar maanden! Je gaat je schoonheid toch niet teleurstellen he! :engeltje:
Spreek je een week op voorhand met iemand af om een wagen te gaan bekijken, krijg je een dag op voorhand een mail dat hij de wagen onder voorbehoud verkocht heeft aan iemand anders. 👿 Had ik dit weekend kunnen gaan kijken zoals het beste uitkwam voor de verkoper dan had ik de wagen waarschijnlijk gekocht, maar aangezien ik moest werken was dat geen optie. Dus ik kan best ander werk zoeken zodat ik mijn weekends weer vrij heb om naar wagens te gaan kijken, maar als ik dat doe heb ik niet meer dezelfde inkomsten en kan ik die wagens sowieso al op mijn buik schrijven. 😡 Het leven van de simpele werkmens is hard… 🙄
Ik heb een zeer goede vaste koerier bij dpd, hij weet waar hij mijn spullen mag achterlaten als ik niet thuis ben en nooit problemen gehad en altijd vriendelijk en het is zelfs geen Belg
Je bent niet alleen in dat geval. Heb ook al enkele malen discussies gehad. Pakket op verkeerd adres afgeleverd zonder boe of ba, pakket terug naar depot voor retour, ook zonder boe of ba, enz enz enz.
De enige die bij ons goed werk levert, is post.nl
Da’s een vaste bezorger hier in de buurt, want ik heb die al een paar keer aan de deur gehad, telkens met dezelfde camionette.
Toffe gast, maakt zelfs af en toe al een praatje en een grapje :coolness:Godvermiljardedju! Ik begin zo stillekesaan een hartgrondige hekel te krijgen aan die koerierdiensten die klojo’s (ik heb nog een heel arsenaal leuke scheldwoordenklaarliggen) die hun job niet te goei doen. Hoe moeilijk kan het zijn om met behulp van uwe gps een adres te vinden, uit te stappen aan te bellen en indien niet thuis een briefje in de bus te steken? Als je uw rijbewijs kunt behalen, moet dat toch ook wel lukken zeker? Maar nee hoor, we gaan de boel wat oplichten want we willen graag op tijd naar huis! :bounce: :what: :what:
Ik verwacht een levering van Rosepassion en kreeg een melding dat er tussen 18h38 en 19h38 vandaag geleverd ging worden. Ikke mijn Kerstinkopen afgezegd en thuis van 14h30….in mijn bureau naast de voordeur gezeten tot 19h. Daarnet toch eens de tracking nagekeken. Pakket om 19h terug op de depot afgeleverd wegens ikke zogezegd ni thuis en een bericht in de bus. Nougabollen niks in de bus. Vorig jaar heb ik na een dag of 3 per toeval een nat geregend pak van Rosepassion in mijn tuin gevonden. Ook afgetekend zogezegd…. Door wie dat? De kabouters van de paddestoelen dat die kerel opgegeten had?
Neh…dat moest er effe uit. Ze hebben bij dpd ondertussen al een leuke mail ontvangen van mij en morgen om 8h hang ik aan hun telefoon. Het is niet van mijn gewoonte maar ik nen het beu dat mensen hun job niet correct doen en dan wel de indruk proberen te scheppen dat ze het wel doen. Heb het onlangs nog voorgehad met iets anders dat ze op een niet bestaand adres hadden afgeleverd ipv bij mij. Moet je kunnen hoor!wil die naar buiten dan met zo’n weer ?
ik ken meerdere exemplaren die met zo’n p kkeweer amper één poot over de dorpel steken om hun gevoeg te doen 😕wil die naar buiten dan met zo’n weer ?
ik ken meerdere exemplaren die met zo’n p kkeweer amper één poot over de dorpel steken om hun gevoeg te doen 😕[quote=”Ive” post=222100]Gelukkig is het nu toch geen weer om de Porsche buiten te halen.[/quote]
Over weer gesproken, zit hier vlakbij de kust in Noord Holland en het gaat me toch te keer, dat wil je niet weten 👿
Moet nog met de hond uit en je waait bijna uit je broek, hij zit al naast me dus zal maar gaan :sarcastisch[quote=”Ive” post=222100]Gelukkig is het nu toch geen weer om de Porsche buiten te halen.[/quote]
Over weer gesproken, zit hier vlakbij de kust in Noord Holland en het gaat me toch te keer, dat wil je niet weten 👿
Moet nog met de hond uit en je waait bijna uit je broek, hij zit al naast me dus zal maar gaan :sarcastischGelukkig is het nu toch geen weer om de Porsche buiten te halen. En al zeker geen cabrio hé Gert
Gelukkig is het nu toch geen weer om de Porsche buiten te halen. En al zeker geen cabrio hé Gert
Nog efkes geduld, Gert. En dan :driver: :driver: :driver:
:bounce:
Geduld is 1 ding maar het gevoel dat mensen niet volledig eerlijk zijn….
Op 10/10 wordt er mij bevestigd dat op 09/11 het roze formulier werd doorgestuurd naar DIV. Op 12/11 krijg ik nog een paar documenten terug dus krijg ik al een vermoeden dat het roze formulier ook wat later werd doorgestuurd naar Brussel. Dinsdag toch maar eens status opgevraagd bij de verzekeraar. Krijg bericht dat mij dossier sinds vrijdag bij douane ligt en het bij ingevoerde wagens soms net iets langer duurt. Daarnet op de site van FOD eens geprobeerd of je een het dossier van een oldtimer online kan opvolgen…
En ja hoor en wat staat er daar. Dossier in behandeling sinds 17/11 (gisteren dus)
:think: En ik zit al sinds 10/11 elke dag vol verwachting te wachten op de postbode… :bounce: Dat moest er effe uit.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.