Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,229)
      • [hide]Ik moet stoppen met jullie allemaal uit te lachen met de 30 euro rijtaks die ik op mijn 964 van 2001 hier moest betalen.

Onze vriend Renzi heeft zonet beslist dat een oldtimer 30 jaar oud is en hij gaat … met terugwerkende kracht … de bijkomende taksen over het jaar 2015 nog ophalen bij de burgers die een auto bezitten tussen de 20 en de 30 jaar.

Ik heb even geprobeerd op hun website om de berekening te maken wat het gaat kosten … website ligt plat … .

Con la conseguenza che i cittadini possessori di auto storica tra i venti e i trenta anni sono direttamente obbligati al pagamento del bollo auto 2015

Viva L’Italia … :bounce: :bounce: :bounce:

Dus … nu echt van zodra het kan … inschrijven op O platen in Belgie… O OOH SENSA lijkt mij wel een schoontje 😳 [/hide]

Heb dat ook gehad met een nagel in mijn achterzak in mijn scirocco lederen zetel, ik kan nu tegen iedereen gerust zeggen dat ik nog een nagel heb om aan mijn gat te krabben :popcorn: :mrgreen:

Speciaal voor Drip en PDS heb ik 2 “leuke” foto’s van het “kniptang streelt zetel” resultaat in mijn PFBook

Ik heb het ondertussen wel gehad de afgelopen weken met dat :censored: verkeer hier in dit :censored: land. :bounce: :bounce:

:mrgreen: vandaal? Ikke? :think: :bounce: :bounce:

Eigenlijk wel want mij voorste “Porscheforum” nrplaathouder heb ik ook stuk gedaan in een poging om de plaat er uit te nemen… Maar ja, dat is maar 10 euro…

Alvast bedankt voor de steunbetuigingen en ook een merci aan Mush maar voorlopig hou ik mijn centjes op zak en zie ik hoe hoog de kosten hier gaan oplopen. Vrijstelling omnium verzekering Vander Haeghen: 1200 euro 😐
                  Geen idee wat er allemaal mis mee is. Zeker al 2 velgen en een band, zijschort gescheurd maar heb ook sterk het gevoel dat de auto niet meer stabiel rijdt. In het terugrijden toch af en toe serieus bang geweest aan 100km/h dus ik vrees ervoor dat dit geen goedkope keer gaat worden.
                  Tegen al mijn verwachtingen in jaag ik er mij niet in op. Is het het prille vaderschap die de zaken wat relativeert of is het het gevoel dat
                  ik hier nu helemaal niets aan kon doen, ik weet het niet. Mocht ik al driftend door de bocht tegen de borduur gegaan zijn ging ik vermoedelijk wat emotioneler/kwader gereageerd hebben.

Sterkte ook aan de vandaal die zijn eigen zetels bewerkte.

citaat Oscar Wilde:

“ervaring is de eenvoudige naam die we geven aan de som van onze fouten”

Vonheist, ik hoop dat het meevalt allemaal, dat kan any time, any where zomaar gebeuren!

Ja Harley, das een 100%’tje persoonlijke fouten categorie.

Categorie, die ga je nooit meer vergeten, blijven altijd voorin je herinnering hangen maar herhaling valt niet geheel uit te sluiten… :what:

Categorie zelfscheld kanonnade, in het ergste geval tijdens een paar extra nachtelijke blokjes om, uiteindelijk met veel zelfbeklag toch maar heel zachtjes het mandje inkruipend (zonder het aan de eega te vertellen) en ‘s morgens zwetend wakker worden, dat het dus toch allemaal echt is gebeurd, zelfs na nog minimaal 3x omdraaien en opnieuw wakker worden … 😳

Vonheist is toch de treurige winnaar, vind ik. En hij kan zich zelf niet te veel verwijten. Bij mij is het pure lompigheid….

Wellicht helaas, of juist niet, zijn we het meestal zelf die … :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Beterschap mannen! 😕

hopelijk blijft het bij uitlijnen, anders moet je maar eens foto’s posten misschien dat we je kunnen verder helpen, PatrickB en ikzelf hebben al wel wat gezien op dat gebied 😉

[quote=”youyou” post=219760]ai harley, ik ken dat gevoel, je buik krampt bijeen, je hartslag versnelt, je hoofd begint te gloeien [/quote]

Zou aan iets anders denken als ik dit lees 😳

ai harley, ik ken dat gevoel, je buik krampt bijeen, je hartslag versnelt, je hoofd begint te gloeien van ongeloof en onmiddellijk begin je de rekening te maken van hoe je het gaat fiksen. Hopelijk blijft de kost beperkt. :bounce:

Wrijf het er nog maar eens in deepee! :what:

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.