Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,229)
      • [quote=”S2″ post=219726]Damn, van dit topic word je ook niet vrolijk[/quote]

+1

zo zie je maar Harley G… dat God onmiddellijk straft !! brossen in paal en ondertussen katjes knijpen in het donker van het winteruur … met een kniptang op zak dan nog 👿 😐

@ vonheist: :bounce: hopelijk vallen de kosten een beetje mee? had je bij het terugrijden last van onbalans in de auto door de velgschade en/of zijn de draagarmen ook geraakt?

PB

@Mush you can call me anything you want voor die prijs. :mrgreen:

Als ik jou een plezier kan doen met een setje Cup 2’s met zo goed als nieuwe winterbanden erop voor 500 Euro hoor ik het graag :salut:
            Prijs geldt enkel voor Vonheist 😉

S2

Damn, van dit topic word je ook niet vrolijk 🙁

:wtf: :wtf: :wtf:

En ik heb hier de ideale manier gevonden om 2 piekfijne velgjes en de ophanging van een 964 te plooien.
                  Rij eens over een houtblok aan 120.

Ive

Oei Harley G,
                    gelukkig is er in Lier een goeie firma om zetels te herstellen.
                    Heb er , ondertussen wel bijna 10 jaar geleden, twee keer een interieur in leder laten maken en was er super content van.
                    T&T te Lier 😉

PB

Been there, Done that en jammergenoeg meer dan 1 keer…
                      I Feel your pain. :bounce:

:bounce: gotversegotversemiljardedju! :bounce: :bounce:
                        Ik heb zonet de ideale manier gevonden om uwe zetel naar de kl*ten te helpen.
                        :bounce: Men neme een kniptang, steekt deze in je kapotte achterzak, zet vervolgens de Porsche in de garage en als je dan vakkundig met je achterwerk over je zetel schuift waarbij je er zeker moet voor zorgen dat de scherpe bekken van je kniptang doorheen het gat in je achterzak steekt. Succes verzekerd! :mrgreen:
                        Om ziek van te worden. :mrgreen:

wss een G-model dat voor te veel kriebels zorgde :mrgreen:

dat het hier stil is gebleven de afgelopen maanden komt gewoon door het mooie weer en de prachtige ritjes die we konden maken al die tijd. als het slechte weer begint verandert ons humeur automatisch mee 😳

F

Had je zoveel last van die G-spot dan? :mrgreen:

Dat vandaag het P virus eindelijk het G virus es mag gaan verdringen … :driver:

Na 10 maanden wordt deze topic terug van onder het stof vandaan gehaald met dank aan deepee. Blijkbaar was er weinig frustratie te bespeuren bij de medeforummers de afgelopen maanden. Dat is goed nieuws uiteraard.

Dankjewel ! Realistisch gezien zou ik moeten geselecteerd zijn, als ik mijn concurrenten goed inschat, maar misschien zijn er wel verrassingen, of zouden ze allemaal n pak beter moeten gedaan hebben, wat me toch ook niet echt mogelijk lijkt 😉

In ieder geval : bedankt om te duimen, ik laat het hier zeker nog weten ! Als k opslag krijg voorzie k mezelf op termijn n cadeautje :mrgreen:

Dat noem ik nu eens terug rapporteren!! :up:
                                    Allez, we blijven duimen en hopen midden december goed nieuws te kunnen lezen!!!!!!

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.