Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Kapaza. Welk model het was, weet ik niet (moest zogezegd een oude zijn), werd gewoon verkocht als echte bril inclusief hoesje.. Verkoper had hem gekocht in de jaren 80. Zever dus…
Had de bril zien staan op Kapaza, en heb hem laten verzenden, hier aangekomen bleek het dus een schandelijke kopie te zijn. Verkoper neemt hem niet terug, Politie kan/wil niets doen. Nochtans heb ik alle gegevens van de man + mails ter inzage.
Waar heb je de bril aangetroffen, welk model Porsche was het en wat heb je hem betaald ? Kwestie van e.a te verduidelijken want zo kan ik er kop nog staart aankrijgen hoor….
Binnenkort sta ik in de krant! :applaus:
DOORGEDRAAIDE NEERPELTENAAR GAAT OP KILLINGSPREE!
Wil ik klacht gaan indienen bij de politie vandaag (had een zonnebril gekocht, geadverteerd en geprijsd als een echte, maar bij aankomst bleek het dus een goedkoop nep-ding te zijn), zegt de agent in kwestie gewoon doodleuk na veel vijven en zessen “Weet ge wa, dan had ge in de winkel maar ne echte moete gaan kopen.” Wablief!? Wilt hij mij daarna ook nog een PV schrijven omdat ik hem “spast” genoemd had en dat hij beter het verkeer kon gaan regelen, misschien dat hij daar wel goed in was. (hehe :twisted:) Tis toch waar GVD!! Ik betaal voor iets, ze sturen mij namaak op, en ik, IK! ben in fout!?
Om kleinekastenteufel te quoten: Begrijpen wie kan…
[quote=”Mikey” post=135656][quote=”WES-RS” post=135655]Inderdaad Mikey. 😉
Dus iedereen die nu O-platen heeft of aanvraagt, VEEL succes! :coolness:[/quote]
Of juist andersom, die nu op gewone platen blijft, zal gewone wegentaks betalen ipv oldtimertaksen …..[/quote]
Begrijpen wie kan … :think: :think: :think:
[quote=”WES-RS” post=135658]Kan ook Mikey. 🙂 Maar van gewone plaat omschakelen naar O-plaat gaat makkelijker dan andersom. ;)[/quote]
Fyi de mijne staat ook op gewone platen …..
Kan ook Mikey. 🙂 Maar van gewone plaat omschakelen naar O-plaat gaat makkelijker dan andersom. 😉
[quote=”WES-RS” post=135655]Inderdaad Mikey. 😉
Dus iedereen die nu O-platen heeft of aanvraagt, VEEL succes! :coolness:[/quote]
Of juist andersom, die nu op gewone platen blijft, zal gewone wegentaks betalen ipv oldtimertaksen …..
Inderdaad Mikey. 😉
Dus iedereen die nu O-platen heeft of aanvraagt, VEEL succes! :coolness:
[quote=”WES-RS” post=135650]Wacht maar tot ze die taks gigantisch omhoog gaan trekken of iets dergelijks. 😉
Ik vertrouw die mannen voor geen haar! 🙄Vergeten wat ze indertijd met de LPG gedaan hebben?
De ene subsidie na de andere geven want LPG is goed!
Dan merken ze dat er toch best veel mensen op gas rijden en ze dus minder brandstof inkomsten hebben,
en dan brengen ze maar opeens, uit het niets, een LPG taks uit… 🙄 Dieven zijn het! :evil:[/quote]Precies het verhaal van de zonnepanelen ….
Wacht maar tot ze die taks gigantisch omhoog gaan trekken of iets dergelijks. 😉
Ik vertrouw die mannen voor geen haar! 🙄Vergeten wat ze indertijd met de LPG gedaan hebben?
De ene subsidie na de andere geven want LPG is goed!
Dan merken ze dat er toch best veel mensen op gas rijden en ze dus minder brandstof inkomsten hebben,
en dan brengen ze maar opeens, uit het niets, een LPG taks uit… 🙄 Dieven zijn het! 👿[quote=”Datake” post=135640][quote=”WES-RS” post=135639]Nee, op gewone platen. Maar dit zal het verschil niet maken denk ik.
Zowiezo wil ik geen O platen, ik wil de P in kunnen stappen wanneer ik wil. En zonder gezever. ;)[/quote]het nieuws niet gevolgd precies? :P[/quote]
inderdaad blijkbaar niet gevolgd wes vanaf juli kun je nu rijden zoveel je maar kan zonder km’s en uren.
mijn eerste wegentaks gehad deze week 75.50€
en 165 € verzekering.
staat plukt mij al genoeg op mijn brutoloon.[quote=”steri2311″ post=135643]Leeftijd speelt ook een rol in het bepalen van de verzekeringspremie, maar uw premie vind ik serieus hoog. Tenzij ge op een zwarte lijst staat. :lol:[/quote]
Daar sta ik niet op. 😉 En de leeftijd is op 26 gezet (aangezien ik deze maand 26 word).
Tuurlijk wel. 😉
Maar ik voel het addertje onder het gras alweer slidderen… 🙄 Ge kent “ze” he. 😈
Leeftijd speelt ook een rol in het bepalen van de verzekeringspremie, maar uw premie vind ik serieus hoog. Tenzij ge op een zwarte lijst staat. 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.