Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Nee, op gewone platen. Maar dit zal het verschil niet maken denk ik.
Zowiezo wil ik geen O platen, ik wil de P in kunnen stappen wanneer ik wil. En zonder gezever. 😉[quote=”WES-RS” post=135629]Het contract kan ik laten stopzetten zonder kosten. Maar ik zit er maar mee! Nu ga ik vanaf deze week geen verzekering meer hebben, maar mijn wagen staat wel bij Porsche Rescue 911. Handig he? 😉
Ze moeten met een serieuze compensatie afkomen om mij te kunnen houden! Gangsters… :evil:[/quote]
ik weet niet of je hem of haar op o platen heb staan maar ik betaal 165 € bij AG verzekering met o platenDie €900 komt er nog eens bovenop he. Nu heb ik (ongeveer) €250 betaald dus het totaal is bijna €1150! 😯
Inderdaad, zo snel ik kan ga ik langs bij andere kantoren!
Mijn daily, P, brand en familiale zullen ze wel graag zien komen (hoop ik). 😉lol, nog rap met dat contract naar de concurrentie lopen en zien of ze u hetzelfde kunnen bieden hé 😉
900 is wel een groot verschil ze man 😛 Ik betaal maar 300 euro per jaar BA voor mijn Cayman :happydance:
Het contract kan ik laten stopzetten zonder kosten. Maar ik zit er maar mee! Nu ga ik vanaf deze week geen verzekering meer hebben, maar mijn wagen staat wel bij Porsche Rescue 911. Handig he? 😉
Ze moeten met een serieuze compensatie afkomen om mij te kunnen houden! Gangsters… 👿[quote=”WES-RS” post=135619]Nee, ze hadden me een BM van 0 gegeven omdat het een 2de wagen betreft. Nu komen ze hierop terug.
Het zou niet gaan volgens hun. En hier komen ze dan 2 maanden na inschrijving achter… :bounce:[/quote]
in mijn ogen contract breuk zonder kosten :what:Nee, ze hadden me een BM van 0 gegeven omdat het een 2de wagen betreft. Nu komen ze hierop terug.
Het zou niet gaan volgens hun. En hier komen ze dan 2 maanden na inschrijving achter… :bounce:[quote=”WES-RS” post=135612]Vandaag fijn een brief gekregen van DVV. Mijn verzekering voor de P stijgt zomaar even jaarlijks met €900!
Ze hebben een fout gemaakt… Mooi hoor. 😕 Ze kunnen een oplossing zoeken of ze zijn een klant kwijt. Smeerlappen… :what:[/quote]lol, uwen BA ofzo ?
ik denk met het nieuwe statuut van oldtimer namelijk steeds mogen rijden er nog veel gaan volgen met een flinke opslag wegens het grotere risico.
Vandaag fijn een brief gekregen van DVV. Mijn verzekering voor de P stijgt zomaar even jaarlijks met €900!
Ze hebben een fout gemaakt… Mooi hoor. 😕 Ze kunnen een oplossing zoeken of ze zijn een klant kwijt. Smeerlappen… :what:[quote=”WES-RS” post=133625]
Ga sowieso een mailtje naar hem sturen, hij moet zijne brol ma terug nemen. Or else… :what:
[/quote]Ben eens benieuwd ruzie Laat maar eens weten hoe dit afgelopen is.
Ben hier net hetzelfde aan het proberen Ghost, ik dacht al dat ik iets mis deed? 😕
Hadden we kunnen weten, als nen ‘ollander u nie in’t zeik zet, is ’em het vergete. 😈
Ga sowieso een mailtje naar hem sturen, hij moet zijne brol ma terug nemen. Or else… :what:
(2x in’t zeik gezet in 1 week :bounce:)
Zonet de PET en POSES proberen te installeren op mijn pc.
Ik kocht via marktplaats nl.
:bounce: :bounce: die brol werkt dus niet :bounce: :bounce:
Alweer wat euro’s afgezet door een :loser: :what:Doe nogal eens wat zaken via die site en moet zeggen….toppie !
Waarschijnlijk niet nee… Maar prijs/kwaliteit zeker? 🙄
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.