Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,229)
    • Je had hem dan beter via Alibaba.com besteld, zou zo duur niet zijn geweest volgens mij 😉

Net een dure P-bril betaald en via de post aangekomen, staat er duidelijk “made in taiwan” op. Motherf…! :censored: :bounce: :what:

Goddammit!!
          Soms haat ik mezelf… 👿

2013-06-0620.14.03.jpg

PB

[IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/Schermafbeelding2013-04-01om204443_zps14e35697.png[/IMG]

Nog een volle week op smallband geflikkerd, damn it, zo haal ik nooit mijn 1000Gig. :puke:

:respect2: :respect2:
              Onze Wim dat is onze :first:
              steeds goede info en tips :applaus: :applaus:
              ik had het ook nog eens even gedaan gelijk vroeger: testlampje tussen de – pool accu en en de losse – massa kabel= heel veel licht 😆
              maar ik hoor dan wel precies een motortje even opstarten in het midden onder het dashboard (bijna het geluid van de ruitenwisser motor maar deze blijft mooi staan.)
              morgen met de multi meter uitmeten.
              mvg,
              John

Wim

Even met een multi meter op de plus en min zetten, kun je zien hoeveel hij verbruikt.
                Dan een voor een de zekeringen eruit en erin zetten, heb je op een bepaald moment een zekering en je ziet het verbruikt dalen, dan zie je al in welk circuit de lekstroom zit.
                En kun je van dat circuit de componenten nakijken welke de boosdoener is.

was ook mijn eerste gedacht maar na de voeding los te koppelen was er nog steeds te veel verbruik.
                  morgen verder zoeken.
                  :applaus: voor het mee denken :drink:

Oei is minder nieuws ,ergens een verlies door de installatie van het alarm misschien ??

:bounce: vandaag de jap nog eens willen starten maar gaf geen :censored: nieuwe accu leeg op 14 dagen.
                      zal weer zoeken worden waar er zoveel verbruik of beter gezegd verlies is.
                      :bounce: :bounce:

:first: :drink:

Zal wel zijn, zoveel grijze zullen er in Herentals niet buiten slapen denk ik. 😉

[quote=”RODONDO” post=126108]… ergens ten velde in Herentals (lees Hertals) stond een muisgrijze (sorry kleurkenners) 930 met kleppers van inoxpijpen links en rechts volledig ondergesneeuwd en verwaarloosd !!! …[/quote]
                            je bedoelt wss die op de watervoort in H’tals ??

Wim

Gefeliciteerd, en je ziet dat de aanhouder wint. :relaxman:

:up: :first:

[quote=”Ghost” post=126016]Ik heb toch nog maar eens alle moed bijeen geraapt en de remmen nogmaals volledig uit elkaar gehaald van de Mitsu.
                                  Nu heb ik samen met mijn maat toch een probleem gevonden in de rechter rem :relaxman:
                                  Er zit in die remmen een stalen kabeltje dat ervoor moet zorgen dat de remmen automatisch bijgesteld als de remschoen afslijten.
                                  Links bleek dit goed te werken.
                                  Rechts echter niet, het ratel systeem was een beetje rond afgesleten en daardoor haakte het niet vast genoeg in elkaar en sprong het steeds langs elkaar door.
                                  Heb nu alles terug bijgevijld en nu lijkt alles te werken zoals het hoort.
                                  Maandag nog eens terug naar de keuring :think: , hopelijk lukt het nu eindelijk :popcorn:[/quote]

:relaxman: :relaxman: :relaxman: Gelukt :relaxman: :relaxman: :relaxman:

6.3% verschil, dat is normaal zeker.

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.