Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 1,229)
      • T5 weet ik nog niet.
        Die Renaults zijn wel echt goedkoop in verhouding met VW.

Woohoo, nog een T5 erbij!! :relaxman:
          Dat zijn er dan al 4 (voor zover ik weet) :happydance:

Kan die dan 3000 kg laden :happy:
            Ben wel aant denken om misschien een busje te kopen voor dagelijks.
            Die BMW van mij is toch afgeschreven en het zal een lange procedure worden.
            De experts komen niet overeen, ik houd voet bij stuk :what:
            Mag mij gerust wat kosten aan een advocaat :think:

Verkopen die handel en een T5 in de plaats!!! :first: :engeltje:

Ghost er gisteren nog aan gedacht .oei minder goed nieuws .

[quote=”Ghost” post=124857]Volgens Mitsubishi garagist zit het in verkeerd afstellen.
                  De handrem zou eerst moeten worden gedaan en dan pas de voetrem
                  als er dan nog verschil zou opzitten.
                  Hij gaat woensdag morgen ernaar kijken en ik mag helpen / meekijken.[/quote]

De Mitsubischi man heeft het ook niet klaar gekregen 🙄
                  Zal eentje voor export worden vrees ik.
                  Mijn zin is over om er nog verder aan te kl…. :bounce:

[quote=”Hellraiser” post=125076]Gans onze theorie in het water.[/quote]

In het water of in de z…? 🙄 😆

Van je collega’s moet je het hebben! 😕

Wim

[quote=”911_NL” post=125075]
                      De collega die je verdenkt rode bietjes laten eten 💡 [/quote]

:happy: :happy: :happy:

We dachten eerst dat we wisten wie het was, nl. iemand die overlaatst last had van nierstenen.

Maar toen die een dag met verlof was, lag er toch nog een plas.

Gans onze theorie in het water.

[quote=”Hellraiser” post=125073]Mag het ook in dit topic als iemand van de collega’s het ganse toilet onderze*kt en we
                          er na een maand detective spelen nog steeds niet uit zijn wie het is? 😐 [/quote]

De collega die je verdenkt rode bietjes laten eten 💡

… en als die het niet is, op naar de volgende verdachte :popcorn:

Leg een stroomdraad op de vloer… 😈

Mag het ook in dit topic als iemand van de collega’s het ganse toilet onderze*kt en we
                              er na een maand detective spelen nog steeds niet uit zijn wie het is? 😐

Denk dat er al gewenning begint op te treden want we beginnen spontaan het liedje Yellow River te zingen.
                              ‘t Plakt alleen zo onder de schoenzolen 🙁

volgende week dus :popcorn:

Dat was maar een voorbeeld foto die ik snel gevonden had via google.
                                  Het rem systeem is gelijkaardig dan bij mij.
                                  Bij mijn vrachtwagen moeten de steekassen eruit omdat de remtrommels langs achter tegen de naaf zijn geschroefd.

Ook opnieuw een voorbeeldje van google.
                                  Als de mijne nog eens uit elkaar moeten zal ik een fotoke maken :happy:

Kan mij moeilijk voorstellen dat die steekas eruit moet om aan de remmen te werken :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.