Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
En toch ziet onze regering de oplossing in nog meer repressie, nog meer flitsen, nog meer trajectcontroles. Terwijl het voor een zinnig mens blatantly obvious is dat de oorzaak van de ongevallen niet daar ligt, maar bij andere factoren zoals inderdaad verslapte aandacht door gsm gebruikt, overdreven multimedia toeters en bellen in hedendaagse auto’s, krant of magazine lezen, scheren, eten, roken, enz.
Maar dat kan je natuurlijk niet geautomatiseerd controlleren en beboeten. En vermits de kassa moet rinkelen …
Ik erger mij elke dag aan het gsm gebruik in de wagen (niet handsfree).
Je kan ze er op een km afstand uithalen, zwabberen over de rijvakken, 3de rijvak aan 100km/u, 3de rijvak rijden terwijl 2de en 1ste vrij zijn.
Boetes optrekken naar 5000€ !!!Ik ben ook aandachtiger wanneer ik iets sneller rij maar het helpt niet als argumentatie bij een pv blijkbaar.:bounce:
De documentaire is een tijdje van Youtube gehaald.
De waarheid kwetst, je weet wel….Het gaat over energie, biobrandstoffen en hoe eigenlijk de groene beweging eet uit de hand van de traditionele machtshebbers. Planet of the Humans.
https://www.youtube.com/watch?v=ZafDsNv5x0g
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Ze kunnen misschien in een keer ook het porscheforum verbieden, da’s aanzetten tot milieuverkrachting en massamoord, we zijn nu toch bezig met prachtige initiatieven tot wetten.
https://www.hln.be/auto/voorstel-groen-en-cdh-verbied-autoreclame~a984b6c7/
ff eentje zonder woorden
[hide]https://www.vroom.be/nl/nieuws/vlaanderen-begraaft-strijd-tegen-roetfilterfraude-23273?utm_source=vroom&utm_medium=content&utm_campaign=newsletter-daily-content&utm_term=news1
“165.000 wagens met een defecte roetfilter vervuilen even veel als 746 miljoen propere dieselwagens Euro 6”.
Dat cijfer van 165.000 verwijst naar het geschatte aantal Euro 5-diesels op onze wegen met een verwijderde roetfilter.:bounce: 😥Het milieu en gezondheid van de mensen is blijkbaar enkel relevant wanneer er belasting kan geheven worden.[/hide]
Anoniem23 mei 2020 om 12:08Op andere foto nog een grijze 928. Binnenkort overaanbod 928 op finshop.be?
[quote=”DST” post=281613]… Heeft wel smaak die gast :roll:[/quote]
928 en XJS, de andere vergeven we hem als jeugdzonde :sleep:[quote=”DST” post=281384]En dat was nog maar 2019
In 2020 worden de firmawagens nog eens een pak meer belast (nieuwe formule verworpen uitgave soms x2 zelfs x3)
Volgend jaar voor iedereen nog eens een sloef erbij want dan alles volgens WLTP[/quote]
Laat maar komen, mijn firmawagen heeft WLTP 32 gr. CO2 (BMW X5 45e) >< nu volgens NEDC2.0 41 gr. CO2. Maar je hebt gelijk, de auto is hier een melkkoe.
[quote=”bccars” post=281267][/quote]
Ja hoor, kan voor kleine bedragen ook. Enkel oppassen dat alles correct gebeurd, zeker overschrijven zonder vermelding/mededeling. Ga je voor 3 jaar overleven en dus zonder schenkbelasting: pas achteraf bevestigen in een aangetekende brief dat het om een bankgift gaat en de begiftigde stuurt nadien een aangetekende brief waaruit zijn aanvaarding blijkt. Kies je voor schenkbelasting 3 %: alles mag in één geschrift dat je dan laat registreren (de schenker moet wel al vijf jaar fiscale woonplaats in België hebben, en afstamming in rechte lijn).
Iconische autolanen ruimen plaats voor fietsers
Welke wegen? :engeltje:
[i]
Om een piek in autogebruik na de lockdown te vermijden, zet de Brusselse regering drastische stappen. In onder meer de Wetstraat en de Louizalaan verdwijnen rij- of parkeerstroken om plaats te maken voor fietspaden.[/i]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.