Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

14 reacties aan het bekijken - 1,216 tot 1,229 (van in totaal 1,229)
      • [quote=”porsche914orange” post=119205]Tarox schijven vind ik persoonlijk beter dan zimmerman.
        Of met Performance friction schijven sta je ook zeer snel stil.

Als je toch andere dan origineel wilt steken zou ik gaan voor gegroefde ipv geboorde schijven. Heb je die vervelende barstjes niet![/quote]
        Huh??
        Zimmermann is toch het merk dat Porsche origineel steekt?

0

Zimmermann is the best !!! :ass: :happydance: :happydance: :happydance:

0

Tarox schijven vind ik persoonlijk beter dan zimmerman.
            Of met Performance friction schijven sta je ook zeer snel stil.

Als je toch andere dan origineel wilt steken zou ik gaan voor gegroefde ipv geboorde schijven. Heb je die vervelende barstjes niet!

0

Brembo? 😀

Vraag es aan power plus? Die zijn toch zimmerman invoerder?

0

Zal jou eens een prijsje maken! 😈
                Meanwhile… waar online Zimmermann schijven te bestellen? Of is er nog beter dan Zimmermann?

0

[quote=”Mushroom” post=119017]volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:[/quote]

:loser: heb je er zelf opgeplakt in je winter setting vorig jaar :bounce:

dus tis een kelly met een wtl opbouw in plastiek of wa :happydance:

bij deze weer bewezen 997 en aircooled rules :salut:
                  maak je wel een prijsje voor je kelly :ass: 😈

0

:bounce: :what: :coolness:

0

Well, could ‘ve fooled me!! :sleep:
                      Mooie Bob de Bouwer toch !!! :respekt:
                      En het nut van een AKK is weer eens bewezen!! Of wacht, nee, die heb ik laten doen :sarcastisch :mrgreen:

0

[quote=”Funny” post=119021]Mush sorry 😳 .We hebben je dat al jaren willen zeggen maar we vonden geen enkele gepaste manier om dit aan je verstand te brengen .
                        [/quote]

😆

0

Je weet zeker dat het geen ex-schade standaard 996 is? :mrgreen:

0
                          PB

@Funny, ik had het hem ook al proberen aan te brengen, dat er bv. afdekplaatjes
                            ontbraken in die lelijke gaten van zijn achterbumper. Maar ge kent hem hé. :coolness:

0
                            PB

[quote=”Mushroom” post=119017] “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” [/quote]

°Busted° :happydance:

0

Mush sorry 😳 .We hebben je dat al jaren willen zeggen maar we vonden geen enkele gepaste manier om dit aan je verstand te brengen .
                                Neemt niet weg dat je een mooie 996 hebt . 😉

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1,216 tot 1,229 (van in totaal 1,229)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.