Ranting topic – niet voor gevoelige zieltjes

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – niet voor gevoelige zieltjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • Ach, zichzelf in de belangstelling zetten voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen… Ik wil het nog zien dat hij er iets aan gaat doen…

Als zelf de sossen deze graaicultuur al te ver vinden gaan, dan weet je het wel

John Crombez hekelt beleid met zones 30: “Sommige dienen alleen voor flitsboetes”
        Zone 30 dé norm in de bebouwde kom? Niet langer als het van kandidaat-burgemeester John Crombez (Vooruit) afhangt. Hij wil in Oostende weer 50 kilometer per uur toelaten in een aantal zones 30, zo meldt ‘De Standaard’. “De enige bedoeling op sommige plaatsen is om via boetes geld binnen te rijven voor de stadskas”, klinkt het.

https://www.hln.be/oostende/john-crombez-hekelt-beleid-met-zones-30-sommige-dienen-alleen-voor-flitsboetes~a4c7c5c7/

Je hebt gelijk. 

ik denk dat ik maar braaf op mijn golf resort in spanje blijf wonen als ik dat zo allemaal lees…. 

[quote=”DST post=291266 userid=7576″] 

Zoals geweten door iedereen, dit heeft niets met verkeersveiligheid te maken
                  Enkel met geld

Wij idiote vlamingskes pikken dat weer allemaal 
                  ikke geen abo hebben maar graag lezen – kan je de tekst hier copy-pasten?

Onderzoek Gocar Data: kleuren van onze auto’s worden steeds saaier

Voor de veiligheid in dit topic gepost 

Ik herinner mij de eerste auto van mijn vader, jaren 70: een koper-bruine Opel Record. Zilvergrijs zag je eigenlijk niet….

er zullen her en der toch wel wat sabotages gebeuren zodra de frustraties oplopen

Zoals geweten door iedereen, dit heeft niets met verkeersveiligheid te maken
                        Enkel met geld

Wij idiote vlamingskes pikken dat weer allemaal 

Nu zijn er in Vlaanderen 159, tegen het einde van het jaar zouden het er ruim dubbel zoveel moeten zijn

#Commerce, willekeur, versnippering en onduidelijkheid

Vandaag tegenover mijn huis eentje aan bijplaatsen 

Het gras moet altijd groener zijn aan de overkant. Nog zo’n onverklaarbare beslissing.

DO AS I SAY,
                                NOT AS I DO 

Deepee 

Heb zeker 5x de F5 toets geprobeerd tevergeefs
                                  Op dit recent topic kan ik eindelijk een antwoord sturen ,nadat ik exact  56min ben ingelogd. 

Blijkbaar moet men geduld leren hebben hier ? 

Prettig lang Weekend aan ieder!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.