Ranting topic – niet voor gevoelige zieltjes

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – niet voor gevoelige zieltjes

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    •  

Vandaag tegenover mijn huis eentje aan bijplaatsen 

Nu zijn er in Vlaanderen 159, tegen het einde van het jaar zouden het er ruim dubbel zoveel moeten zijn

#Commerce, willekeur, versnippering en onduidelijkheid

Zoals geweten door iedereen, dit heeft niets met verkeersveiligheid te maken
          Enkel met geld

Wij idiote vlamingskes pikken dat weer allemaal 

er zullen her en der toch wel wat sabotages gebeuren zodra de frustraties oplopen

Onderzoek Gocar Data: kleuren van onze auto’s worden steeds saaier

Voor de veiligheid in dit topic gepost 

Ik herinner mij de eerste auto van mijn vader, jaren 70: een koper-bruine Opel Record. Zilvergrijs zag je eigenlijk niet….

[quote=”DST post=291266 userid=7576″] 

Zoals geweten door iedereen, dit heeft niets met verkeersveiligheid te maken
                Enkel met geld

Wij idiote vlamingskes pikken dat weer allemaal 
                ikke geen abo hebben maar graag lezen – kan je de tekst hier copy-pasten?

ik denk dat ik maar braaf op mijn golf resort in spanje blijf wonen als ik dat zo allemaal lees…. 

Je hebt gelijk. 

Als zelf de sossen deze graaicultuur al te ver vinden gaan, dan weet je het wel

John Crombez hekelt beleid met zones 30: “Sommige dienen alleen voor flitsboetes”
                          Zone 30 dé norm in de bebouwde kom? Niet langer als het van kandidaat-burgemeester John Crombez (Vooruit) afhangt. Hij wil in Oostende weer 50 kilometer per uur toelaten in een aantal zones 30, zo meldt ‘De Standaard’. “De enige bedoeling op sommige plaatsen is om via boetes geld binnen te rijven voor de stadskas”, klinkt het.

https://www.hln.be/oostende/john-crombez-hekelt-beleid-met-zones-30-sommige-dienen-alleen-voor-flitsboetes~a4c7c5c7/

Ach, zichzelf in de belangstelling zetten voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen… Ik wil het nog zien dat hij er iets aan gaat doen…

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.