Rapper dan de nieuwe GT3?

Home Forum Zeverhoekje Rapper dan de nieuwe GT3?

• Maker
    Discussie
  • Jullie stekkie is er idd sneller op geworden na het laatste grote onderhoud :respekt:
    bij de voorstelling van dert, kwam zijn vraag na een minuut op page 1 van google :hail:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • HEY Hans,

even niet mee in het praatcafé en niet goed kijken gebeuren maar ons Belgen zijn inderdaad wat minder mondig.

Zeg als Bob niet mee kan om het speeltje op te halen: op http://www.adopteermij.GT3 staat mijn profiel nog altijd open :mrgreen:

als ik het nog niet gezegd heb: maffe ketel Molen :first:

Morge zuiderburen,

Had ook wat problemen met inloggen maar het is nu OK.
        Zeg forummers heeft dit forum geen “praatcafé” ❓
        Of kijk ik niet goed?
        Oja donderdag a.s. kan ik mijn speeltje ophalen.
        Onze zoon Bob gaat woensdag weg om een weekje op de lange latten te staan, had hij al een tijd terug afgesproken 😳

[quote=”luc993cabrio” post=119183]Hier ook altijd ingelogd, zonder problemen :up: :up: :up:[/quote]

aaaaggggghhhhh? en nu nog altijd? 🙁 seddert het onderhoud smijt men der mij nu ook af na een tijdje, dammn :what:

Hier ook altijd ingelogd, zonder problemen :up: :up: :up:

On topic :mrgreen:

Waar ik zo een beetje naartoe wou en al in een ander topic had aangekaart.

Internet kan volgens mij zowel een zegen als een vloek zijn, nee?
              Het is zo makkelijk om dingen (whatever) te achterhalen, maar vermoed dat zoals wij het voor het “goede” gebruiken, anderen er wel iets anders mee in petto hebben, nee?

komaan heren: ventileer maar(kwestie van zowel de luftie’s als de kokers niet voor de schenen te schoppen :mrgreen: ).

Wim

Hier (thuis) ook geen problemen met inloggen, en in de kapsalon wel.

Thuis FireFox en kapsalon Explorer, dus ik denk dat het daar inzit.

Geen nieuwe topic kunnen opstarten duidt op niet aangelogd zijn.
                  Zie je de button “nieuw onderwerp” staan?
                  Je mag altijd eens bellen hoor 😉

Hier moet er niet telkens ingelogd worden ,maar ik kan geen nieuwe toppic opstarten :bounce:

[quote=”Funny” post=119097]Juist Pascal en ik log hier in aan de linkerkant .Zoals Porsche het wilt . :salut:[/quote]

Dat zal de reden zijn waarom wij sneller kunnen inloggen… :coolness:

Juist Pascal en ik log hier in aan de linkerkant .Zoals Porsche het wilt . :salut:

Heren, iedere keer dat we de Porsche nemen moeten we toch ook de sleutel in het contact duwen :popcorn:

Ik heb me ingelogd via rechtsboven op de pagina na mijn cookies verwijderd te hebben, nooit geen aanmeld problemen meer gehad. :up: (knocks on wood 🙄 )

Firefox gebruiken, geen problemen !

Ik heb nergens last van :coolness:

😆 ik zie hier iets moois ontstaan.

open ik alvast het topic: het huilhoekje :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.