Rara

• Maker
    Discussie

• SimonSays
    Deelnemer

Rara… Wat heeft deze persoon in bestelling 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Prachtige wagen.
        Als de velgjes in het donker komen zal het nog knapper zijn.
        Eindelijk een pic zonder de wielbeschermers 😉

Oh ja, je bent nog gespot (althans een wagen van je).
        Jezelf heb ik niet gezien (en ja , ik heb mijn foto’s allemaal nagekeken 😆 )

[quote=”ppp 356″:3d29t4m0]Klopt moet rond 11:15u geweest zijn, was ik weeral terug van Tienen.[/quote]

11u25 stipt 😉

Klopt moet rond 11:15u geweest zijn, was ik weeral terug van Tienen.

[quote=”ppp 356″:162v3nqh]Is inderdaad de nr.plaat van de mazoutstoof. De 997RS gaat er voorlopig niet komen.

Ben vanmorgen naar een klant in Tienen gereden en vond van mezelf dat ik het nog rustig aandeed, blijft tenslotte de wagen van het vrouwtje :mrgreen: [/quote]

Dit was richting Brussel, hier specifiek op de foto, net het samenkomen van de afslag E40 met de ring van BXL

Best leuk om op die manier gespot te worden 8) … die combinatie van plaat en auto spreekt boekdelen 😀

…Cayenne moet een zeer opvallende verschijning zijn in ‘t wit…knap 😯

Dat heb ik al nog eens gehoord dat Paul goed doorrijdt 😆 Maar dat mag ook wel uiteraard..

Is inderdaad de nr.plaat van de mazoutstoof. De 997RS gaat er voorlopig niet komen.

Ben vanmorgen naar een klant in Tienen gereden en vond van mezelf dat ik het nog rustig aandeed, blijft tenslotte de wagen van het vrouwtje :mrgreen:

[quote=”MRD-Porsche”:netneqz5]Paul, dus toch niet de nr plaat van de dieselstoof ? 😆

Wel een leuke plaat, wanneer komt de 997 RS er? 8) [/quote]

Kwam deze Cayenne tegen deze voormiddag… Best knap in’t wit… Wist z’n gaspedaal ook wel staan 😉

Paul, dus toch niet de nr plaat van de dieselstoof ? 😆

Wel een leuke plaat, wanneer komt de 997 RS er? 8)

Een mercedes B klasse waar de RS-998 op komt te hangen 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.