Rarara

• Maker
    Discussie
  • En wie kwam ik toevallig tegen op een fotootje ❓ 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • AutosDekens schrijft:

… Daarnaast rijden we normaal gezien ook nog de shortrally van Kasterlee het laatste weekend van augustus

da’s bij ons in de achtertuin … nooit naar gaan kijken maar daar gaat nu dus verandering in komen 🙂

dank je,

als ik kan kom ik wel eens langs een van die dagen.

JoeBar_S2 schrijft:

mooi mooi mooi… knappe kleuren kombo op de wagen ook !!!

Johan, heb jij geen kalender waar jullie deelnemen, (website ofzo)

is altijd handig om het op voorhand te weten, als ik wil komen kijken 🙂

We rijden het volledig Belgisch kampioenschap, de kalender vindt je op de nieuwe website van het Belgisch kampioenschap Historic Rally: http://www.brc-historic.be

Het Belgisch kampioenschap telt 8 wedstrijden, de resterende 3 wedstrijden voor dit jaar zijn:

9 september: Omloop van Vlaanderen (Roeselare)
          7 oktober: East Belgian Rally (Sankt-Vith)
          11 november: Rallye du Condroz (Huy)

Daarnaast rijden we normaal gezien ook nog de shortrally van Kasterlee het laatste weekend van augustus, als voorbereiding op de Omloop van Vlaanderen.

Tijdens de winter zal er ook werk gemaakt worden van een website over het team met wedstrijdverslagen, foto’s, kalender, enz…

mooi mooi mooi… knappe kleuren kombo op de wagen ook !!!

Johan, heb jij geen kalender waar jullie deelnemen, (website ofzo)

is altijd handig om het op voorhand te weten, als ik wil komen kijken 🙂

nice! En omhoog met die voorwieltjes… 😉

Sezoensrally Bocholt:

Ieper:

Effe een kleine update…
                    Ondertussen hebben we dus nog de Sezoensrally in Bocholt gereden, resultaat 3e algemeen historic en 1e in de klasse.
                    Verder in juni nog Ypres historic gereden, moeilijke start gehad omwille van overschakeling op andere banden, stilaan opgeklommen in het klassement naar een 7e plaats algemeen historic en 1e in de klasse.
                    2 weken geleden dan nog de shortrally van de suikerstreek gereden in Tienen, 1e algemeen historic en uiteraard 1e in de klasse. We haalden er in het algemeen klassement (moderne wagens + historics) ook nog een mooie 10e plaats, tussen de talrijk opgekomen Impreza’s en Lancer Evo’s.

Dankjewel, volgende afspraak is de Sezoensrally in Bocholt, 21 mei a.s.

proficiat

proficiat indeed!!

deden er nog andere mee ?

hahahahahahahahahahahahhhhhaaaaaaaaaaaaa
                            flauwe grap ik weet het ,
                            maar ik kon het echt niet laten

proficiat

targa piet schrijft:

Johan van Auto Dekens start morgen met de porsche van 1973 in de short rally van Linter

Inderdaad, wij hebben gisteren deelgenomen aan de shortrally van Linter.
                              Resultaat: 1e bij de historics!

😆 😆 😆

Zoals FB ja .
                                Misschien een goed idee om de knop zo te gaan gebruiken .
                                Je brengtt me op een idee 😉

AutosDekens schrijft:

Waar zit de “vind ik leuk knop” …

Naast de karma knop 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.