Rarara wat gaat het worden ?

Home Forum Zeverhoekje Rarara wat gaat het worden ?

• Maker
    Discussie

• Luke
    Deelnemer

[quote=”911-lover”:wtenxp50]En al een turbo of een S2 .
      Mijn zeer propere 944 2.5 (één van de laatste) heeft voor veel minder een half jaar te koop gestaan en welke reacties dat ik daarop al gekregen heb 😥
      Vanaf verleden week is ze weg naar een liefhebber[/quote]

proficiat!!
      wat is het nieuwe speeltje?? 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
      • [quote=”WB”:cd23hudq]Wel raar dat je alles nakijkt om dan na de aankoop pas vast te stellen dat je geen juiste zitpositie kan vinden[/quote]

Ik ben niet de enigste 😉 😆 😆 😆

KLIKKERDEKLIK

[quote=”verkoper”:cd23hudq]Reden verkoop, moto net iets te klein voor mijn 1.90m, spijtig maar ‘t is niet anders.
        [/quote]

hahaha, goeie Koen.
          Gelukkig zorgt bij Carrera to China het NH Hotel daarvoor.
          Btw, veel plezier nog met je mooie aanwinst

Loooooooool Koen, da’s een goeie!!! Allé, niet voor diegene die tot dat besef kwam waarschijnlijk 😆 😆

Is idd raar , maar ik had niet testgereden met de wagen .
              En dat was nu echt het allerlaatste waar ik aan dacht .
              Ik heb nog nooit een auto gehad waar ik de zetel niet juist of ver genoeg kon zetten .
              Bij alle auto’s is dat maximaal naar achter , bij de Omega had ik zelfs nog over .
              Hier dus niet 😕

Het zal nonchalantie zijn .
              Zo organiseerde ik mijn eerste treffen (een dagtreffen ) en had echt aan alles maar dan ook alles gedacht ……………behalve ……………WC papier 😆 😆 😆 😆 😆

WB

Wel raar dat je alles nakijkt om dan na de aankoop pas vast te stellen dat je geen juiste zitpositie kan vinden……….na 200 auto’s………
                🙄 ? Maar kbegrijp het wel hoor…………. 💡

Maar daarom is ze nog niet weg hé 😉
                  En zolang kan ik er van genieten 😆 😆 😆

Ik heb toch gezegd dat het geen blijver is 😈 😉

Ik ken iemand die alle modellen van de supra heeft, zeld van de laatste heeft hij er 2.

Ik heb er ook straffe en negatieve verhalen van gehoord , maar ik heb daar niets van ervaren .
                        De wagen reed reed schitterend , vermogen zat . Tot 250km/u (was zijn top) heer en meester op de weg.
                        De wagen was van tweede eigenaar , perfect onderhouden en had maar 47000km op . Het vermogen was verhoogd naar 280pk .
                        Het was een 2.0 4×4 16V turbo Intercooler.
                        Als je de prijzen van nu bekijkt voor een enigsinds vergelijkbare kosten ze het dubbele van wat ik ervoor gevangen heb een paar jaar geleden .
                        Ik denk dat zo’n wagen iets is als bij een Porsche . Bij een liefhebber die de wagen steeds goed onderhouden heeft zijn er quasi geen problemen .
                        Doch dikwijls komen die wagens in “foute” handen en dan begint het hé 😥
                        De wagen had 1 nadeel . Bij sportief rijgedrag begon het reservelampje te branden na 110 tot 125km .
                        Het tankje van 42liter was niet echt groot te noemen .
                        Bij rustig rijgedrag (dus onder de 2500 O/min) was het verbruik laag te noemen .

een echte entegrale mana man das een stuk geschiedenis
                          heb je verschillende versies van evo 1,2,3 waren leuke maar deficile wagens (van mechaniek) maar gaan geweldig hebb der ook eentje gahad en soms nog spijt dat hij weg is

[quote=”Pascal”:1np8ily4]Was zeker niet negatief bedoeld hoor! Een HF Integrale, ja dat is nog wel eens iets apart!
                            Veel plezier met je Japanse speeltje! 😉 [/quote]

wat was er zo bijzonder aan die Lancia? ik reed er ooit eens een paar km mee als ik 18 was, is zeker een bom, maar ik lees laatste jaren ook enorm veel negatief : hoger onderhouds en herstellingskosten

en als je er echt ene wil op ebay en andere verkoopsites staan er iedere dag, van bijna wrak tot schowroomstaat

(PS : ik rij met Lancia 2.0 20V momenteel)

Was zeker niet negatief bedoeld hoor! Een HF Integrale, ja dat is nog wel eens iets apart!
                              Veel plezier met je Japanse speeltje! 😉

Och , het is maar voor tijdelijk .
                                Het is mijn de Japanner in mijn (auto) leven en dat is toch al behoorlijk uitgebreid.
                                Ondertussen heb ik het gehad en ben ik weer een ervaring rijker .
                                Ik hou er wal van eens iets anders te hebben .
                                Zo heb ik bvb nog steeds spijt dat ik mijnDelta HF Integrale heb verkocht .
                                En het is hier een zeverhoekje dus het MOET niet over Porsche gaan . Daar is de rest van het forum wel voor 😉 😆

Denk dat ze hier : klikkerdeklikkerdeklik meer interesse zullen hebben in uw nieuwe aanwinst 😉 .
                                  Toyota is niet echt mijn ding 😡 Sorry

niet mis…!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.