Rarara wat gaat het worden ?

Home Forum Zeverhoekje Rarara wat gaat het worden ?

• Maker
    Discussie

• Luke
    Deelnemer

[quote=”911-lover”:wtenxp50]En al een turbo of een S2 .
      Mijn zeer propere 944 2.5 (één van de laatste) heeft voor veel minder een half jaar te koop gestaan en welke reacties dat ik daarop al gekregen heb 😥
      Vanaf verleden week is ze weg naar een liefhebber[/quote]

proficiat!!
      wat is het nieuwe speeltje?? 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
      • Zoals beloofd wat fotootjes

Hoe weet jij wat ik betaald zou hebben 🙄 ❓

Ik heb in elk geval goed zaken gedaan en daar ben ik en de volgende eigenaar blij om 😉 😆

en dan verkocht voor minder dan dat der onkosten aangedaan zijn 😆 😆 😆 😆

das dan pas echt een deal hihihiihhihihhi oor de koper toch

Thx .
              Delak is perfect . De wagen is 2 maanden geleden pas terug volledig herspoten , voorzien van nieuwe wielranden achter , nieuwe rubbers , lichtunits vervangen , groot onderhoud en vervanging van de belangrijkste riemen etc .
              Het laatste jaar heeft de vorige (tweede) eigenaar voor 5000€ kosten gedaan aan de wagen om deze perfect te krijgen .
              En dat zie je er ook aan .

skoon 😀
                mooie kleur ook 😉

De wagen rijdt in elk geval super .
                  Daarstraks gaan halen en was zalig om mee te rijden .
                  En om er 300pk uit te halen moet je echt niet veel doen hoor 😉
                  In het weekend zal ik betere fotootjes maken bij daglicht .
                  Hier is een kleine previeuw

246 pk dacht ik snel uit het hoofd

mocht je je blokje stuk rijden heb der nog 2 op reserve liggen

mijn bedoeling was er eentje van te prapareren tot dik 300 pk en deze in een opel commodore a te steken maar plannen zijn voorlopig gestaakt

Ik dek enkele .
                      Het is een MK III
                      Pas vanaf de MK IV hadden ze een twin als ik me niet vergis.
                      Morgenavond zal ik het zeker weten
                      Maar een 3 liter 24V met enkele turbo zal ook al wel lekker lopen vermoed ik 😈

twin turbo of enkele turbo??

Zo ben ik hé 😉 😆 😆 😆

Wow, hehe Koen, ge laat er ook geen gras over groeien hè!! 😀

We wachten vol spanning op fototjes!

En de volgende is gevonden .
                              Vanaf woensdag staat hier een Toyota Supra Turbo te blinken in de garage .
                              Die wilde ik ook wel eens gehad hebben .
                              Toch weer leuk om een paar maandjes te hebben 😈

De Rode zijn ze afgelopen woensdag komen ophalen .
                                Het oude werkpaard is ook gereserveerd en wordt volgende woensdag afgehaald .
                                En dan weer rustig op zoek zeker 😈 😉

Het origineel stuur ligt hier nog .
                                  Dat kan de volgende eigenaar erin zetten .
                                  Morgen komt hij de wagen afhalen .

Stuur terug origineel, zwarte zetelkes erin en wreeeeeed schoon exemplaarke dan 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.